Arkadaşlar Yardım Bi Bakın

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Yardım Bi Bakın
arkadaşlar sx1 de tellefonla konuşurken konuşmalarımızı kaydede biliyormuyuz yardım ederseniz çok teşekkür ederim acele lazım
 

kmya

Üye
SX1 doğrudan kaydetmez.ancak bi program yüklersen konuşmalarını kaydedebilirsin.onuda dosyalar bölümüne bakarsan bulabilirsin adı callrecorder gibi bişeydi yanılmıyorsam. kolay gelsin
 

cmert

Üye
doğrudur call recorder

buyur dostum,pro yu full yapmak için klasörün içindeki .app uzantılı dosyayı programı kurduğun sürücüdeki system/apps/call recorder klasörünün içine at ve gelen soruya evet de,pro full olacaktır

[/url]
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...