arkadaşlar python ne demek .. Ne işe yarıyor bu proframlar???

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
arkadaşlar python ne demek .. Ne işe yarıyor bu proframlar???
sadece merak ettim. Cevabınız için şimdiden teşekürer
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Phyton'u bir işletim sistemi gibi düşünebilirsiniz.
Nokia telefonlar symbian ve java işletim sistemlidir. Jar ve Sis dosyalarını açar.
Phyton da onun gibidir *.py ve *pyc uzantılı dosyaları açar.
Pyhton için üretilmiş uygulamaları çalıştırır. Yani bir nevi emülatör gibidir.
 
Tepkiler: mısto61 ve BLACKDREAM
aynen pynton uygulamalar ı onları calıstırmak ıcını bı tane phyton prgramı var onu kuruyon sonra tum phytonları kuruyon phyton bır grup uygulamalara verılmıs bı ısım olarak ta dusunebılırsın
 
Tepkiler: BLACKDREAM
    Konu Sahibi
peki anladım. çok teşekürler arkadaşlar
 

ZaZuM

Üye
keşke bu açıklama olaylarıni ayrı bi başlık altına alınsa bir nevi sözlük yapılsa cep telefonları için çok süper olur dımi
 

Del Rey

Üye
Python önce bilgisayarlar için üretilmiş, sonra da Symbian için portlanmış açık kaynaklı bir programlama dilidir. Ben de bu dili biliyiorum, gayet eğlenceli ve güçlü bir dil

Python ile programlanmış herhangi bir program, uygun sürümlerde S60 telefonlarınızda çalışabilir, ancak açmanız için Python'un yüklü olması gerekir.

İşletim sistemi gibi değil de Emülatör gibi düşün.
 
arkadaşlar python tamam güzelde onunla ilgili oyun yada programı nerden bulcaz.. yada o oyunlar symbian oyunlardan dahamı güzel bi açıklama yapsanız aslında.... emülatör bölümünde bi arkadas paylasmıs aslında emülatörler ve çalıstırdığı oyunlar diye ne olduğunu bilmediğim için yüklemek istemedim :S
 
oyun yok diye biliyorum ama belki vardır forumda phyton bölümü var ordan uyg. bakabilirsn
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...