arkadaşlar lütfen yardım edn ya :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
arkadaşlar lütfen yardım edn ya :(
telefonum x2-00 ve opera next kullanıyorum ilk indrdgmde sorun yoktu ama kullandıkça out of memory hatası alıyorum 2o-3o dk da bir alsam bu hatayı neyse ama sürekli alıyorum hangi siteye girsem en fazla iki dakika hata vermiyo iki dakika sonra hata veriyo lütfen yardım edin ya sürekli operayı kapatıp açmaktan usandım lütfen yardım :-(
 
Tarayicinin Onbellek Ve Cerezlerini Temizle
 
    Konu Sahibi
Önbellegi nası temizliycem operada ? Çerezleri sürekli silerım zaten
 

burakilk

Üye
Arkadaşım bende opera next kullanıyodum.bende bu hatayı sürekli alıyordum.ve ucweb browseri indirdim ucweb operadan daha hızlı ve çok daha kullanışlı. Ucwebi kullanmanı tavsiye ediyorum
 
    Konu Sahibi
kardeş bende uc kullanıyom tşk.d
 

burakilk

Üye
Arkadaşım bende ucweb h+ndler var hattını şöyle ayarları veriyim
 

burakilk

Üye
Arkadaşım önce proxy type da real host olmalıdır real host yoksa olmaz
 
    Konu Sahibi
tm var

- - - Eklendi - - -
 

burakilk

Üye
Front query:wap.uygulamapazari.com %2f@ Proxy type:Real host proxy server:wap. uygulamapazari.com
 
    Konu Sahibi
tamam denicem

- - - Eklendi - - -

arkadaş yormları düzenle yoksa ban yicen
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...