Arkadaşlar Hoşçakalın

şehit olsanda olmasan da kazasız belasız dönsen de dönmesen de haberlerin çıksa da çıkmasada çatışma çıkarsa da çıkmasa da terörist öldürsen de öldürmesen de güle güle git güle güle gel abi
 
Tepkiler: CV-Aurora
Hayırlısıyla git hayırlısıyla dön abi..
 
Tepkiler: CV-Aurora

reaurora

Üye
    Konu Sahibi
sagolun. Allah tum askerlere sag salim tamamlamayi nasip etsin.
 

reaurora

Üye
    Konu Sahibi
son 65 gün... beyler son 8 gün. Şafak atarsa doğan güneş!

Bunun nasıl bir heyecan olduğunu askerlik yapmış olanlar bilir.
 
Tepkiler: Metin MF ve Oğuzhan

Pikkaccu

Üye
Bilecik'te misin abi ?
 
Tepkiler: CV-Aurora

reaurora

Üye
    Konu Sahibi
Ankara'dayım. Bugün saat 21:00'de memleketimde olacağım İnşallah.Tezkereyi aldım. Artık askerlik diye birşey yok
 
Tepkiler: Oğuzhan

fk555897

Üye
Allah kazasız teskere nasip etsin inşallah.
 
Tepkiler: CV-Aurora

reaurora

Üye
    Konu Sahibi
Allah'a şükür evdeyim beyler. Darısı alt devrelerin başına. Benim hikayem burada bitti.
 
Tepkiler: Oğuzhan