arkadaşlar bir bakarmı'sınız?

erc44

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bir bakarmı'sınız?
arkadaşlar n8 telefonumla daha önce bazı sitelerden video izliyebiliyordum
mesela gibi
ama tel o kadar saçmaladıki iki de bir sunucu hatası veriyor. Ne yaptıysam olmadı. Nedir bu sunucu ayarı veya hatası arkadaşlar bilen birisi varsa bir yardım etsin bana. Tel kafamı iyice bozdu yakında duvara atıcam bu yüzden
 
Ben ona çözüm bulamadım,telefonu da çok fırlattım kırk yılda bi telden anime izliyim dedim dizinin ortasında hata verdi fırlattım bıraktım
 
Tepkiler: erc44

erc44

Üye
    Konu Sahibi
soğudum yeminle telden iyice :/
 

Hasand.

Üye
ayarlar\uygulama ayarları \video tıklayın ve kulandıgınız internetı secın
 

erc44

Üye
    Konu Sahibi
bunları yaptım zaten yemiyor tel mobil veride'de wi-fi de aynı daha önce rahatlıkla izliyebiliyordum teli formatladım durum yine aynı
 

erc44

Üye
    Konu Sahibi
bende işe yaramıyor acaba real player'denmi kaynaklanıyor anlamadım :/ daha önce burdan bütün bu dizileri sorunsuz izliyordum şimdi bırakın dizileri birini bile açmıyor
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
tarayıcı olarak ne kullanıyorsun ?
 

erc44

Üye
    Konu Sahibi
opera mobile 12 kendi tarayıcısından açıyorum siteyi bu seferde video oynatma çubuğuna basınca tepkisiz kalıyor tel açmıyor videoyu opera'da açıyor bu seferde sunucu hatası veriyor
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
daha önce açıyor ve şimdi açmıyorsa büyük ihtimal tarayıcının verilerini silip denemen veya komple silip yüklemen lazım
 

erc44

Üye
    Konu Sahibi
olmadı arkadaş sanırım sunucu problemini çözebilen olmuycak
 
bir kere başıma geldi ama sorunun nasıl gidiceğini bilmiyorum kendi kendine düzelmişti
 
kendi tarayicisini kullan hem sorunsuz hem de daha yuksek cozunurlukte aciyor
sayfa tamamen dolana kadar bekle ve yesil oynatma tusuna bas olmazsa f5 yap yeniden dene
 

erc44

Üye
    Konu Sahibi
kendi tarayıcısınıda denedim olmadı yinede sağolun ilgilendiğiniz için

nokia iyice bozdu zaten yaa....