arkadaşlar bi yardımcı olun...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

GuNSTuR

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bi yardımcı olun...
arkadaşlar pc ye kaspersky 2009 yüklemeye çalışıyom ama yüklerken daha önce kullanmış olduğum avg sil öle kur diyo avg yi tekrar kurup sildim ama kaspersky aynı hatayı verdi avg yi sil öle kur diyo nasıl yapacam ben bunu
 

mservank

Üye
Evet aynı hata bende de vardı ne yaptıysam düzelmedi format attım sonunda
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...