arkadaşlar ben yapamadım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

siningsm

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar ben yapamadım
açtığımda süre doluyo ve istanbul kıyamet vaktinin sitesini diyoo oradan birşey indermem gerekiyor bana bir yardım lazımyapamıyorumn:
 
açtığımda süre doluyo ve istanbul kıyamet vaktinin sitesini diyoo oradan birşey indermem gerekiyor bana bir yardım lazımyapamıyorumn:

Merhaba,

Tam olarak nasıl bir hata aldığınızı anlayamadım fakat ekran görüntüsü alıp buraya gönderirseniz yardımcı olabilirim.
 

Duelonur

Üye
Ya hiç uğraşmam öle işlerle hiç sevmiyom
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...