arkadaslar ben telefon ariyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
arkadaslar ben telefon ariyorum
arkadaslar ben n73 n73 m telfon ariyoru garantili temiz
 
bende var 4 aylık herşeyi ile tertemiz çiziksiz aksesuar + 2gb hafıza kartı fiyat olarak ne düşünüyorsun sen
 
benim de telefon n73 ben de satabilirim hafıza kartı 2 gb + 5 ay garanti ve daha söylemediğim şeyler
 
    Konu Sahibi
ne diyorsunuz fiyat olarak
 
bn 300 diorum ama pazarlık yaparız merak etme düşerim çünkü telefonuma güveniyorum daha 4 aylık yani garantili ve ben 500 e almıştım
 
bendede lg ku990 war 300 e wereyim telefon temiz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...