Arkadaşım siteye geldi :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Hoşgelmiş
İyi vakit geçirmen dileğiyle
 
aslanda yanyanayız ama hoşgeldin diyelim
 

zaza

Üye
    Konu Sahibi
beratta mısınız
 

zaza

Üye
    Konu Sahibi
Herneyse ben mlnibüs bekliyorum ben urfaya gelene kadar kalkın balıklıgölde ismail bekliyor onun yanına ordan sonrada eve geçeriz yada siz kalkınca direk balıklıgöle gidin
 

.BlueTR

Üye
arkadaşın hoşgelmiş bide herkesinde arkadaşı kankası sevgilisi kardşi vs. kayıt oluyor foruma zincir genişliyo
 

zaza

Üye
    Konu Sahibi
Hoşbulmuş arkadaşlar aradım cevap yazamıyorlar sorun varmış galiba
 

Reşwan

Emekli Yönetici
nerde senin bu arkadaş üye olup kaçtımı ne oldu. neyse hoşgelmiş aramıza iyi forumlar dilerim
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
hoş geldin iyi vakit geçirmen dileğiyle ..

zaza umarım arkadaşın konuya cevap yazar.
 

zaza

Üye
    Konu Sahibi
Yok ya o fazla nette takılmaz dı o benim burada olduğumu biliyordu ve takip ediyordu dedi artık bende takılıp ortam yapmak için kaydoldum ama onlar kardeşimle nette sorun yaşamış cevap yazamadılar zaten tüm gün bizimleydi urfayı gezdik kaydolduğu gece saat 23:50 de eve geldik zaten o saatte hepsini odalarına yolladım bende biraz cepten girip yattım bugün sabah saat 6'da çıktı dışardan ders alıyor diye öğle zamanı aradı sivereğe gidiyorum dedi güle güle dedik artık birgün girer daha eve net bağlayamadılar bu yüzden geç cevap gelebilir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...