aramızda polis var mı?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
aramızda polis var mı?
Eğer varsa pomem hakkındaki düşüncelerini sorabiliriyim.
2. olarak pomemlerde aranılan sağlık şartlarında ameliyat olmaması var mı ya da göz sorunu?
3. ve son olarak biraz sözlü mülakat sorusu soralibirmi bana saolun şimdiden.
 

zaza

Üye
birkaç üye vardı ancak kendini belli eden sadece bi tane vardı oda pek burada değil açıkçası... Facebook daha tatlı geliyor ona maxiye gireceğinide sanmam netten hiç araştırdınmı?
 

haggar73

Üye

kardeşim buradan bak istersen

http://forum.memurlar.net/konu/1023989/
 

DDorlion

Üye
polis olmak zor .. (polis değilim yanlış anlamayın öğrenciyim hemde liseli ergen olanlardan )
 

enkazcı

Üye
Bende liseliyim hemide ergenlerdenim bende
 
    Konu Sahibi
tamam teşekkürler arkadaşlar vaz geçtim ozaman hem ameliyat olunca almıyolarmış.ben 3 kere kolumdan oldu şükür sağlam şuan.
 

Necmati

Üye
ben aslında FBI Ajanıyım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...