Öneri Arada Kaldım Yardın Edinnn

    Konu Sahibi
Arada Kaldım Yardın Edinnn
note 3 n9005 türkiyeye gelirmi ne dersiniz.. şuan sadece n9000 var..
 
Son düzenleme:
z ultra donanım olarak 1 adım önde ama 179.4 x 92.2 x 6.5 mm ebatı var bana göre oldukca iri bir cihaz taşınması pek mümkün gibi görükmüyor.
 

Pikkaccu

Üye
Snapdragon 800 farkını hissettiriyor, Note 3
 

Rainesto

Üye
Her Türlü note 3 bence Samsung Galaxy Note 3 N9005 Almalısın
 

LimePie

Üye
note 3 al bence daha iyi
 

fk555897

Üye
Bence de Note 3'ün Snapdragon 800'lüsünü al.
 

Invoke

Üye
Snapdragon 800 farkını hissettiriyor, Note 3

Zultra da snapdragon 800 kullanıyor.
arkadaşlar acaba note 3 mü alsam yoksa xperia z ultranın çıkmasını mı beklesem ne dersiniz...

Önümüzdeki günlerde satışa sunulacak, ekim 10 deniyordu.Note 3'ün yeni yazılımsal özellikleri iyice kullanışlı yapıyor, Zultrada çok hoş bir cihaz, 6.5mm incecik ama kocaman, kullanırım diyorsan sen bilirsin ama o özellikleri de yok. Ayrıca flashı dahi yok.
 
Tepkiler: Pikkaccu
    Konu Sahibi
note 3 n9005 ne zaman gelir