araba mı motor mu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

__xXx__

Üye
    Konu Sahibi
araba mı motor mu
merhaba arkadaşlar ben ben uzun zamandır motor kullanıyorum son birkaç aydırda olayı büyüttüm ve babama r1 model motor aldırdım ama bir kaç gün önce kuzenime gezmesi için verdim o da kaza yapıp motoru kullanılamaz hale getirince bir de otomobil ehliyeti alınca kararsız ve çözümsüz kaldım aslında suzuki gsx1300r hayabusa motor almaya karar verdim ama bütceme bayağı fazla geldi bi arkadaşım o motoru 50 60 bin liradan fazla paraya alabilirsin dedi bende sıfır mtor istiyorum ikinci ele güvenmiyorum suzuki sitesinden baktım fiyatına ama orada da nerenin para birimi olduğunu bilmediğim bi para birimi ile fiyat yazılmış araba alırsam da 40.000 liraya kadar da limiti var bana bu motorun fiyatını bilen varsa söyleyebilir mi
 
araba al.Motor binmek zevkli olabilir ama 40-50 bin tl motor vereceğine cok güzel bi araba alabilirsin.
 
40 bin'e orta bir seviyede araç alırsın ama motorsiklet gidi bir yere vurunca direk kafan gözün kırılmaz.2008'de yamaha r1 almıştım bende ama altında durmuyor hızına bakıyım diyorsun sonra güm.Benimkide garajda yatıo şu anda.Arabaya geçtim o olaydan sonra.

Ayrıca hayabusa biraz hantaldır virajda falan sağlam alır ama r1 daha atak oluyor.Tabiki en iyi tavsiye motorsikletten arabaya geçmen olucak.Kuzenin yerinde sen olabilirdin,şu anda.
 

0live456

Üye
Hep söylemişimdir 2 teker üstünde gitmek var 4 teker üstünde gitmek var.
 

__xXx__

Üye
    Konu Sahibi
önerileriniz için teşekkür ederim can sağlığı için en iyisi araba almakta ışte bi kere motora binip zevkini alınca insan arabaya binmek gelmiyor içinden
 
Tabi motorsiklette insanın beli tutulması ayrı bir zevk oluyorBide trafikte fazla araba sollarsan sıkıştıran çok oluyor yada kamyonun tırın arkasındaysan rüzgarıyla seni kasasına çeker
 

__xXx__

Üye
    Konu Sahibi
e motor sürmenin aksiyonu zaten zevkli tarafı
 

Utku

Üye
Kullanıma göre değişir dünyayı gezmeyeceksen araba al
 

omer1230

Üye
her türlü mıtır al 20000tlye ikinci el temiz bulursun bulamazsan bence bi değişiklik yap honda cbf150 al 2011 model
 

__xXx__

Üye
    Konu Sahibi
her türlü mıtır al 20000tlye ikinci el temiz bulursun bulamazsan bence bi değişiklik yap honda cbf150 al 2011 model
hocam ben öyle ufak tefek bişi aramıyodum zaten araba aldım motorun verdiği keyfi vermesede idare ediyorum
 
ben araba derim

tak bass tehsisatını daya amfiyi 4 tanede sony kolon

gez gezebildiğin kadar daha ne ama motorun zevkide başka bizim mondial vardı 125 lik ufak bişeydi ama dehşet kaçıyodu arabalara makas atıyodum
 

__xXx__

Üye
    Konu Sahibi
e hocam sen bi de düşünsene altında 1300cc lik 200 hp lik bi motor olduğunu sence bu motor mu şu an altımdaki arabamı gerçi ayarı çektim ses sistemi motor güçlendirmesi tamam bi body kitt kaldı onu da peder yaptırtmıyo pert etmeyipte yarın bi gün satamazsın diyo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...