Araba Fotoğrafları

tofy

Üye
    Konu Sahibi
Araba Fotoğrafları
bu çok ilginç bir araba ben elimi sokamam tanmir için dişçiyi ararım kesin

bu parketme stilini ben çok tuttum

bu arabada gördüğünüz gibi farklı stil çalışılmış

bu motor abime büyük gelmiş bence

buna yorum yapamıycam sizin yorum
 

darkred

Üye
en alttaki resim tamda at arabası kavramını yansıtıyo bence saol tofy ellerine sağlık
 
diş arabası tam babama göre babam dişçi ne guzel olur yawwwww içinde gezicen kızlar filan saol tofyyyy
 

tofy

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(crazy_amigo06 &#064; Jan 21 2006, 02&#58;36 AM) [post=258014]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
diş arabası tam babama göre babam dişçi ne guzel olur yawwwww içinde gezicen kızlar filan saol tofyyyy
[/b][/quote]
 

Haberci

Üye
Resimler çok anlamlı ve çok da şirin.Eline sağlık tofy
 

ABC

Üye
emeğine sağlık.güzel resimler
 

cllgr

Üye
eline saglık tofy..bu arada avatarını değiştirmişsin,eskisine alışmışdık.hemde eskisi daha sevimliydi bence.tabiki yinede sen bilirsin eleştiri olarak kabul etme yani.
 
<div class='quotetop'>(darkred &#064; Jan 21 2006, 02&#58;19 AM) [post=258004]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
en alttaki resim tamda at arabası kavramını yansıtıyo bence saol tofy ellerine sağlık
[/b][/quote]
 

hasank

Üye
2. sıradaki harry potter in bi filmini anımsattı
 

cumcum23

Üye


adam estetik çalışmış

at arabası da ilginç

saolsın paylaşım için
 

CK1991

Üye
1. resim çok hoşuma gitti eline saglık tofy
 

Quattro

Üye
2. resimde adam neyi açıklıcak merak ettim doğrusu...

paylaşım için saol
 

night990

Üye
motor iyimiş ya sıkı trafikte bile işe yarar,(binince biraz komik oluruz ama neyse artık)
 

spook

Üye
sagol tofy ellerine saglık
 
ben beğenemdeim ama emeğe saygı tabi teşekkürler
 
buna yorum yapamıycam sizin yorum
[/QUOTE]

bu araba ferrariye veya mercedese taş çıkarır bence....

ne de olsa;
Made in TURKEY