Telefon Tavsiyesi Apple iphone 3'mü / nokia 701 mi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Apple iphone 3'mü / nokia 701 mi ?
Başlıkta da belirttiğim gibi arkadaşlar Benim 701 im var hiç iphone kullanmadım bir kere gio kullandım android ten soğudum iphone denemek istiyorum 701 i takas verip gerekirse parada vermek istiyorum sizce doğru birşeymi yapıyorum ?

İYİ FORUMLAR
 

Artles

Üye
Yapma, 3 için ios kullanmana değmez.
 
    Konu Sahibi
Şöyle birşey diyim o zaman arkadaşlar ben nokiadan yani symbiandan sıkıldım samsung uda sevmiyorum 701 le değiştirebileceğim ne tür telefon var bilmiyorum sizce ne yapmalıyım
 
701 Sat(kaça satabilirsen) + üstüne 300-500 Tl koy bir telefon alırsın
 

Oğuzhan

Üye
iphone 4ten aşağısı alınmaz
 

pRime.

Üye
iphone kullanmak istiyorsan en azından iphone 4 ile başlamanı tavsiye ederim.
 
    Konu Sahibi
sağolun arkadaşlar beni uyardığınız için
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...