Apple by Sam1374 symbian^3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

'Şeref'

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Apple by Sam1374 symbian^3
Apple by Sam1374 Download, indir, yükle​
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: saut1111, s@hr@ ve suat1111

suat1111

Üye
işte sen ve işte kalite ve resminde yok
 
Tepkiler: 'Şeref'
iphone ??

--------------- Ekleme ---------------

saol genede
 
saol emeğine sağlık ama apple a karşı çok soğuğum hatta iğreniyorum yanlış anlama emeğine teşekkürler ama apple of uzak dursun
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
işte sen ve işte kalite ve resminde yok
sağolasın abi
iphone ??

--------------- Ekleme ---------------

saol genede

saol emeğine sağlık ama apple a karşı çok soğuğum hatta iğreniyorum yanlış anlama emeğine teşekkürler ama apple of uzak dursun

arkadaşlar yanlış anlıyacak bişey yok sizin tercihiniz bişey diyemem, ama iphone taması kullanmak bence özenti değildir; değişikliktir arada bir tarzın dışına çıkmak iyi olur bence.. hem iphone'içinde symbian teması yapıyorlar.
 
Tepkiler: s@hr@

s@hr@

Üye
Emeğine sağlık renklerdeki uyum harika
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
beğenmene sevindim abla sağolasın ..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...