Aksiyon Apk to sis

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

asigsasi

Üye
ortaya somut birşeyler koymadan açılan bu tür konuları ciddiye alamıyorum
 
Tepkiler: smh60 ve RetaXter
konu kilitlensin bune ya adm yaparım diyo ederim ama lafla ortada bişey yok katılıyorum
 

Emre

Üye
Baksana Üstün c++ Bilgisi Varmış Ben Oyun Ve Uygulama Derdinde Değilim Amaç Symbian ölmesin
 
Tepkiler: asigsasi
:>) aramızda azda olsa c++ bilen varmı ?Konu kilitlensin :>)Arkadaslar su psp ile ilgilenenler varmı güzel oyun önerin
 

Emre

Üye
Adamın İşi varmış biraz bekleyin bakalım Ne Söyleyecek
 
ok >)punemr123 sende iphone var kardes symbian platformundasın takılıyon heralde
 
Tepkiler: punemr123

smh60

Üye
Ve forumdan çıkar
 

halukt16

Üye
kardeş nss(new star soccer) yi yapabilir misin. sırf bu oyun yüzünden telefonumu değiştirmeyi düşünüyorum yaparsan çok büyük sevaba girersin
 
ümitlenme kardes git s4 al doya doya oyna bende yazın yeni tel alıcm ya WP8 YADA YENİ İYİ ANDROİD TEL
iphone mu iphone ne arar la bazarda
Iphonesque ve UA Changer - MaxiCep buraya bak
hadi ya bk bu programı yapıcagın aklıma gelmemişti bk dur ben de var zaten suan orjinalde idi etkinleştiriyom
 
Tepkiler: halukt16

Emre

Üye
Şuan Gitmiş Yok ortada
 
Cihani sultan izliyır konuyu okuyor közüküyor skyfirede server degişirmi ki
 
Şu anda konuyu okuyanlar: 7 (Üye: 6, Misafir: 1)
punemr123 , mustafanokia , Mesut Aktaş , halukt16 , atakan3510
misafir kim acaba ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...