Anycool'un Hangi Modelini Aliim.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Anycool'un Hangi Modelini Aliim.
Arkadaşlar Sorum Aynen Başlıktaki gibidir.Bazı Arkadaşlarım F909'un güzel olduğunu sölediler.Sizin Tavsiye Ettikleriniz Neler?

--------------- Ekleme ---------------

Yardım Edin Arkadaşlar.
 
Tepkiler: giugiaro197

5558

Üye
Kardeş ben 1 ay önce f888 aldım çok memnunum. Telefonda java desteği falan yok ama güzel telefon. istersen bi araştır kafan yatarsa alırsın. Şimdiden hayırlı olsun.
 

Emre-45

Üye
Arkadaşlar Sorum Aynen Başlıktaki gibidir.Bazı Arkadaşlarım F909'un güzel olduğunu sölediler.Sizin Tavsiye Ettikleriniz Neler?

--------------- Ekleme ---------------

Yardım Edin Arkadaşlar.
Hiçbir modelini tavsiye etmem.
 
    Konu Sahibi
Sağolun Fakat Ben Kendime Ve Kardeşime Telefon Alıcam Kardeşim Java Oyunları Çok Sevdiği İçin Java Oyun Yüklemeli Telefonlar OLursa İİ olur.

(Sorum:V900'E Oyun Yüklenirmi)şimdiden teşekkürler
 
kesinlikle tavsiye etmem çin işinden uzak dur adamlar 2 yıl garani veriyorlar ama teknik servis diye bişi olmayınca garantini anlamı kalmıyor
 
    Konu Sahibi
ben kararımda kesinim herkes çin telefonların kötü olduğunu sölüyor.Düzgün Kullanan İnsan Telefonu Senelerce Kullanır.Bazı Kişiler telefonu 2 yıl hatta 3 yıl kullanıyor.telefonu düzgün kullanmasını bilen telefonu 3yıl 4 yıl kullanır kullanmasını bilmeyen aldığı günden sonra telefon zaten ayvayı yemiştir.kimse bişey önermiycekse bu konuyu silin çöpe atın hiç farketmez.
 

pehn_371

Üye
kardeşim ben de d5000 var 10 numara telefon bi araştır bak süper özlellikleri var
 
bende de anycool z1 var . ilk aldığımda ve alacağımda çok memnundum. AMA REZİLLLİKK.
ŞİMDİ N79 ALACAM. TLEFON DEDN Mİ NOKİA DAN AŞAŞMA. NOKİA, CONNECTİON PEOPLE !
 

neu

Üye
arkadaşlar ben anycool v950 yada v960 tel. almak istiyorum ikisi arasında kararsız kaldım birde wifi özelliği olan telefonların hepsi facebook,youtube gibi sitelere girer mi yoksa bunun bir ayrımı varmı ? bu konuda bana bir bilgi verebilir misiniz ?
 
t808 öneririm ses sanki 5.1 java sybian nes gibi oyunları kolaylıkla yükleyebilirsin.
bende t808 var 4 aydır kullanıyorum bir arızası bile çıkmadı.)()()()()(()(anycool süper)()()()()()()(().
 

1eren1

Üye
bu telefonları sakın almayın danik bi işletim sistemi tema yok oyun yok video dogru dürüs izleyemezsin zaten bu çin malı telefonların hiçbirinde wifi yok olamaz olmasıda imkansız olursa bile uyduruktan olur ben kullandım ilk başlarda çok memnundum ama zaman geçtikçe sıkıldım telefondan nefret ettim size tavsiyem hiç bulaşmayın mayıs ayında aldıgım 240 tlye aldıgım çin telefonunu temmuzda satmak istedim 40 lira veririz dediler gerisini siz hesap edin para degerini
 

toprakxx

Üye
çin malı telefonunualmayın. zarif ve guzel ama .5 kurusa yaramaz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...