PriZm
Üye
biraz ?
bilgisayarda 1600 çıktı
Aslında detay sayfalarını eklemek lazım. İşlemci-ram-hafıza-gpu detayları orda sonuçta. Kimin kimi nerden geçtiği de belli olur.
Ali swaptan baya fark atmışsın banaDevil kernel ı yükleyeyim ben en iyisi, olmuyor böyle
Cm10 Paranoid ile 3098+200(sd kart okuma yazmayı atlamış)
Ram herşey demek değildirdesteklemedigi icindir muhtemelenbilgisayarimda 8 gb ram oldugunu soylemek isterim
Apple iPhone 5 Araciligiyla
herneyse konuyu saptırmayalım
Ram herşey demek değildir
Çünkü benim cihaza yaklaşmış
Abicim Aslinda Overclock Rekoru Yarismasi yapsak fena Olmazdi
Nitrojen tüpü yollayın 5 ghz yapayım telefonu
Ankesörlü telefon ile gönderildi
İstediğin gibi voltaj verebiliyormusun S3'te?
Ciddiyim
Ankesörlü telefon ile gönderildi
İstediğin gibi voltaj verebiliyormusun S3'te?S1 de max 1.500 v oluyor
birşey olmaz ya
Denemedim dengeli veriyorum cihaza bir şey olmasın diye
Ankesörlü telefon ile gönderildi
Arkasim Nitrojen Tüpüyle büyük ihtimal Overclock Yaparken Sivi Sogutma Yapacan
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?