Türe
Üye
Ezik değil gayet iyi
1.6 ghz ile 849 CPU puanı mı?
S3 ve Notelara bakınca bana düşük geldi de hocam
- - - Eklendi - - -
İyi mi kötü mü yani hocam
1.3 ghz ile 900~ işlemci puanı alıyorum
Snapdragon 1 ghz
800~ mhz Hummingbird Cortex A-8 hızını yakalıyor
Send With My Legend Galaxy S
Ezik kalmışım demekki, 6000 score yaptığım zaman olmustu ama nasıl oldu bilmiyorum
Hata olmuştur herhalde.yoksa o donanımla 6000 yakalaması zor
Send With My Legend Galaxy S
Bir de CM 9.1 kullanıyorum, kullanmaya başladığımdan beri sebebini çözemediğim bir yavaşlama var ondan da kaynaklanabilir diye düşünüyorum
olum ben fan man değilim
O cihazlar üst seviye düşük gelmesi normal ama kendi sınıfına göre iyi denilebilir
S3 ve Notelara bakınca bana düşük geldi de hocam
- - - Eklendi - - -
İyi mi kötü mü yani hocam
Benim skor da bu işteDaha önceki çıkmamış sanırım bu çıkar umarım
- - - Eklendi - - -
sen fansın demiyorum htc fanı olan benim
1,2 ghz o.c ile 848-850 alıyorum
1.3 ghz ile 900~ işlemci puanı alıyorum
Snapdragon 1 ghz
800~ mhz Hummingbird Cortex A-8 hızını yakalıyor
Send With My Legend Galaxy S
Oc veya rom varmi?
wanamlite rom kurulu hocam
bilgisayarda 1600 çıktı
bluestack ile birlikte
bluestack ile birliktedirek bilgisayara android kurmadım
Biraz düşük puan sanki
Send With My Legend Galaxy S
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?