Nokia2
Üye
1.6 ghz ile 849 CPU puanı mı?
Eziğiz ama yaza kadar idare edicez
S3 tasarruf modundayken 9145 Yapmis kapattiktan sonra 12binlerde falanbenimkidide tasarruf modundaydi cikartsaydim görürdünüz siiz
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızdusuk almaya başladım olamaz. 1000 puan düşük
Valla beni dellendirmeyin oc yaparsam ucarsinizcidden stok cok iyi benim.
Hocam ben hiç anlamıyorum o işlerden
Telefonu aldığımdan beri aynı. Format bile atmadımSadece yazılım güncellemelerini yaptım telefondan o kadar. Bilgisayara bağladığımda ise müzik ve resim atıyorum yada alıyorum o kadar
Hocam ben hiç anlamıyorum o işlerden
Telefonu aldığımdan beri aynı. Format bile atmadımSadece yazılım güncellemelerini yaptım telefondan o kadar. Bilgisayara bağladığımda ise müzik ve resim atıyorum yada alıyorum o kadar
evet buradayıomBenim ss i koymamı ister misin? Rom değişik kernel aynı
- - - Eklendi - - -
Ha bu arada behzat ç kardeşim helal olsun htc ye onun o kadar bile yoktu skoru iyi düzeltmişler telefonuUnutma ben de bir hTc fanıyım ondan dolayı çok şey ettirme hani hava olsun diye söylemedim onu
- - - Eklendi - - -
oc zaten bi tek cpu dan en fazla 500 bilemedin 1000 puan farkettirirMalum benchmarka bütün bileşenleri katıyor program gpu, yazma-okuma hızı vs.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?