şpoşpo Üye abi benim de nod 32 izin vermedi nod 32 güvenmem felan yok lisansız hiç bir anti virüse güvenmeyin benimki lisanlı nod lisansız kaspersky olsun başka anti virüs olsun ....... yaramaz
abi benim de nod 32 izin vermedi nod 32 güvenmem felan yok lisansız hiç bir anti virüse güvenmeyin benimki lisanlı nod lisansız kaspersky olsun başka anti virüs olsun ....... yaramaz
Ue-Gazi Emekli Yönetici Konu Sahibi KaRaİmOtEp' Alıntı: Eset 32 bi tanesine dur dedi sadece napacaz Genişletmek için tıkla ... Hangi versiyonunu kullanıyorsun ?
KaRaİmOtEp' Alıntı: Eset 32 bi tanesine dur dedi sadece napacaz Genişletmek için tıkla ... Hangi versiyonunu kullanıyorsun ?
mığto1 Üye emeğinize sağlık --------------- Ekleme --------------- güzelmiş --------------- Ekleme --------------- daha iyisi olabilir tabi ama yine de tşk
emeğinize sağlık --------------- Ekleme --------------- güzelmiş --------------- Ekleme --------------- daha iyisi olabilir tabi ama yine de tşk