<...annem hakliymiş...>

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kraldost

Üye
    Konu Sahibi
<...annem hakliymiş...>


Annem derdi ki: “Terli terli su içme ”
İçten içe kızardım ona
Oyunun en tatlı yerinde
Bu müdahale de niye?
Hastalanınca anlardım ki!
Annem haklıymış

Annem derdi ki: “Sakın geç kalma”
Meraklanırmış sonra
İçten içe hayıflanırdım ona
Gidenin dönmesini beklerken anladım ki !
Annem haklıymış

Annem derdi ki: “Odanı dağıtma”
İçten içe karşı gelirdim ona
Toparlamayı erteleyip dururken
Hayatımı dağıttığım anlarımda anladım ki !
Annem haklıymış

Annem derdi ki: “Öfkende fakir ol, sevginde zengin”
İçten içe önemsemezdim bakışlarımla
Kırdığım kalpleri telafi edemediğimde anladım ki !
Annem haklıymış

Annem derdi ki: “Tek kişilik yaşama”
Diğer türlüsü bencillik olur
Sevilmezmişim sonra
İçten içe güler geçerdim bu kelâma
Yalnızlık ağır gelmeye başlayınca anladım ki !
Annem haklıymış

Annem derdi ki: “Doğal ol, yapmacık olma”
İçten içe burun kıvırırdım ona
Ezberlediğim yaşam biçiminin tatsızlığını fark edip
Rollerimi karıştırmaya başlayınca anladım ki !
Annem haklıymış

Annem derdi ki: “Gençliğinin kıymetini bil, geri gelmez bir daha”
İçten içe sitemkâr davranırdım ona
Yüzümdeki çizgiler
Saçımdaki beyazlar zafer kazandıkça anladım ki !
Annem haklıymış

Annem derdi ki: “Bir dilek tut, gerçek olana kadar çabala”
İçten içe söylemesi kolay, yapması zor derdim ona
Hayatımı sorgulamaya başlayıp
Sürekli yapamadıklarım aklıma geldiğinde anladım ki !
Annem haklıymış

Annem derdi ki: “Bu sözlerimi kullan, yabana atma”
Şimdi…
İçten içe teşekkür ediyorum ona
Çünkü…
Ben de bir anneyim
Bana miras kalan bu cümleleri sarf ederken bileceğim ki !
Ben haklıyım..


Tüm Annelere ve Anne Adaylarına KUCAK DOLUSU SEVGİ ve SAYGILAR~~

(ALINTIDIR)
 
Tepkiler: Mehmet ve ysf-smet
Anne sözü tutmak insana peygamber hırkası giydirir .
 
Tepkiler: kraldost
Annem Benim İçin Çok Başka Eminim Herkes İçin Öyle
 
Tepkiler: kraldost

[ENGİN]

Üye
harika bir paylaşim eyvallah.
 
Tepkiler: kraldost
annem. Allah ondan razı olsun.
 
Tepkiler: kraldost
ALLAH razı olsun
 
Tepkiler: kraldost

Emrgncy

Üye
Allah razı olsun!
 
Tepkiler: kraldost
Teşekkürler mübarek kardeşim.
 
Tepkiler: kraldost

u_cosar

Üye
Paylaşım süper eline sağlık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...