Anna - Belle Tsunami Ev Ekranı

    Konu Sahibi
Anna - Belle Tsunami Ev Ekranı
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: aman tanrım, gokhan_435 ve uur.bocegi

spaz

Üye
tesekkurler deneyelim bakalim
 

ahmetc503

signedmı
 
hotfile degilde multiye uploud yapsan daha iyi olcak paylaşım için teşekkürler
 
oha s60v5 de ki gibi hissetim kendimi bu programmı yok s60v5 deki gibi ayarlardan flen mi yapılıyor??
 
    Konu Sahibi
oha s60v5 de ki gibi hissetim kendimi bu programmı yok s60v5 deki gibi ayarlardan flen mi yapılıyor??

Orange tsunami ayar yapılmış hali ayarlar temalar ev ekranı ordan yine. Aldın S^3lu bi nokia keyfini çıkarıyon ohhh
 
sıkıntı surada s^3 de temalarda ev ekranı die bir seçenek yok
 
    Konu Sahibi
onun kendi ev ekranı daha güzel bende de olsa keşke
 
teşekkür.. alta 4 büyük ikonlu olan onu tercih ettim.. Anna large direk onu kurun bence diğerleriyle uğraşmayın diye
 

007yasar

Üye
Sadece temayı yükeleyebildim telefonum 5800 hackli diğerlerini yüklerken günceleştirme hatası diye bir hat alıyorum .s
 
    Konu Sahibi
o ev ekranı yüklüdür o yüzden
 

netnick

Üye
5800 a yüklenmiyo bunlar