Ankara'lı Bir Üye Daha :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

join_23

Üye
hoşgeldin ankaralı yiğit
 

Necmati

Üye
Hoşgeldin Ufuk Kardeş
 
Aslında bir süredir aranızdayım ancak telefonlara dosya sömürmekten vakit bulup buraya konu açamadım.
Arkadaşlar adım Ufuk Ankara'dan aranıza katıldım.
Hepinize İyi Forumlar.

Hııı sömürmekten indin aşağıya konu açtın
Şaka tabii hoş geldin
 

cehili

Üye
    Konu Sahibi
Vesselάm;3383921' Alıntı:


Hııı sömürmekten indin aşağıya konu açtın
Şaka tabii hoş geldin
Biraz öyle oldu kusura bakmazsınız artuk
Hoşbulduk
 

DiaBLoS

Admin
Angaralı , hoşgeldin şeref verdin Maxi Ailesine .
Sevgiler .
 

cehili

Üye
    Konu Sahibi
Vesselάm;3384029' Alıntı:
kusuraa istesektee bakamıyoruzzz
Devlet izin vermiyorr
Üzüldüm bak şimdi
DiaBLoS™;3384060' Alıntı:
Angaralı , hoşgeldin şeref verdin Maxi Ailesine .
Sevgiler .
Eyvallah hoşbulduk.O şeref bana ait.
 
selam kardeşim bende yeniyim bu arada arkdşlr ,, beceriksizmiyim ne ) bi ndrıve ı kuramadım tlf unuma..
 

cehili

Üye
    Konu Sahibi
Kısa bir tatilden sonra tekrar aranızda olmak güzel
 

Reşwan

Emekli Yönetici
Hoşgelmişsin iyi forumlar. artık hem sömürüp hemde aramızda aktif olman dileklerimle
 

cehili

Üye
    Konu Sahibi
Sağol kardeşim iyi forumlar hoş bulduk.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...