'' ANIL '' Nice Senelere kardeşim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
'' ANIL '' Nice Senelere kardeşim
@ANIL kardeşim . Nice senelere diyorum . En kötü günün böyle olsun .
Sevgiler.
 
Tepkiler: L-LumieRe, Umur dağlar, OttomaN TigeR ve 3 diğerleri
Doğum günün kutlu olsun.
Allah hayırlı ömürler versin.
 
Tepkiler: ANIL
Doğum Günün Kutlu Olsun Nice Senelere
 
Tepkiler: ANIL

0MG90

Üye
Nice senelere
 
Tepkiler: ANIL

KayraBey

Üye
Hepibörti tu yuuuuuu
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve ANIL

ANIL

Admin
Herkese eyvallah
 
Tepkiler: OttomaN TigeR, Invoke, 0MG90 ve 1 kişi daha
Nice Senelere kardeşim…
 
Tepkiler: ANIL

ismail

Üye
Nice Senelere kardeşim…
 
Tepkiler: ANIL

Invoke

Üye
Nice sağlıklı, hayırlı senelere. @ANIL
 
Tepkiler: ANIL
Nice mutlu yıllar diliyorum
 
Tepkiler: ANIL, Umur dağlar ve OttomaN TigeR
Doğum günün kutlu olsun kardeşlik.
 
Tepkiler: ANIL ve Umur dağlar
Doğum günün kutlu olsun. Nice mutlu senelere.
 
Tepkiler: ANIL
mutlu yıllar dostum
 
Tepkiler: ANIL ve Umur dağlar

ANIL

Admin
Eyvallah, sağolun...
 
Tepkiler: Invoke, Umur dağlar, mürteza16 ve 1 kişi daha

papakudioflu

Emekli Yönetici
Niye mutlu yıllara Anıl
 
Tepkiler: ANIL

ANIL

Admin
Sağolun...
 
Tepkiler: Invoke

@Safak

Üye
Nice seneler kardesim
 
Tepkiler: ANIL
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...