angry birds rio

    Konu Sahibi
angry birds rio
arkadaş oyunda ilk 2 bölümü tamamladım ancak 3. bölüme geçemedim üzerinde may 2011 yazıyor.
konuyu buraya açmamın sebebi en uygun burayı görmemdi bu konuyla ilgili bir sohbet konusu göremedim ve n8 c7 soruları kısmına yazmadım çünkü telefonla alakalı değil.
 
onlar güncelleme ile gelcek olan bölümler anladğım kadarıyla her ay yeni bölümler geleceği için öyle yaplmış
 
    Konu Sahibi
evet sanırım böyle teşekkürler
tarihi ileri alınca otomatik açılacak bir sistemmi var acaba diye tarihi ileri aldım denedim ama yemedi
 

TheORCUN

Üye
evet sanırım böyle teşekkürler
tarihi ileri alınca otomatik açılacak bir sistemmi var acaba diye tarihi ileri aldım denedim ama yemedi

Çakal seni


----------Eklendi @ 08:32:33 ---------- Yazıldı @ 08:31:53 ----------

Ya o değil de şu 1. bölümde 15 ananasın 14'ünü bulabildim ben? Hepsini bulan bi yazsa bölümleri...
 
Tepkiler: suat1111
7 . bölümdeki ananası labildinmi ?

----------Eklendi @ 00:40:22 ---------- Yazıldı @ 00:39:01 ----------

bide 12 de buldum ama alamıyorum bi yardım et
 

emre2574

Üye
oncekı angrybırdsler daha ıyıdı sanki kendı fıkrım
 
bu oyunun pc versdiyonuda çok hoşuma gitti yha
 

Starsley

Pff ben daha normalini bitiremedim.
 

emre2574

Üye
önceki oyunlarda zordu bu bölümler sana kolay geldiği için böyle düşünüyorsun ama daha açılmamış kaç bölüm var bitirdinmi hepsini ?


evt onlar ugrastırdıgı ıcın zevklıydı bunlar hemen bıtıyor
 
pc versiyonunu bulamadım bi link verebilirmisiniz
 

pRime.

Üye
Pc'de başka zevkli ya...
 
bilmiyorum denemek istiyorum 45 dakikadır yüklüyor sağlam bi link yokmu ya