Samsung'un TW yi bırakacağını zannetmiyorum çünkü Samsung'un 1. vazifesi Apple kullanıcılarını kendine çekmek. Bu arayüz a
ios ten geçenlere zor gelebilir.
Samsung'un TW yi bırakacağını zannetmiyorum çünkü Samsung'un 1. vazifesi Apple kullanıcılarını kendine çekmek. Bu arayüz a
ios ten geçenlere zor gelebilir.
Başa gelen çekilir Launcher kullanmayı dene mesela "everything me" adlı launcher çok güzel ötekiler gibi klasik bi menu değil daha kişiselleştirilebilir.
Başa gelen çekilir Launcher kullanmayı dene mesela "everything me" adlı launcher çok güzel ötekiler gibi klasik bi menu değil daha kişiselleştirilebilir.
Görsellik olarak hoş ama fazla yapmacik. Benim telefonda 1gb RAM var aosp romlarda boşta 450 civarı RAM kalıyor rame yuklensem bile dolmuyo ama miui yükledim mi telefon kasmaya başlıyor falan bi de tarayıcısı çok yavaş