Haber Android'in Yeni Tasarımı

Invoke

Üye
Bootanimation bile afilli olmuş.
 
Bence tüm markalar artık bu arayüzü kullandırmalı.
 
Tepkiler: Türe

Türe

Üye
Samsung'un TW yi bırakacağını zannetmiyorum çünkü Samsung'un 1. vazifesi Apple kullanıcılarını kendine çekmek. Bu arayüz a
ios ten geçenlere zor gelebilir.
Temasını geçtim bir süre sonra kağnılaştırması tam bir ızdırap.
 
Temasını geçtim bir süre sonra kağnılaştırması tam bir ızdırap.
Başa gelen çekilir Launcher kullanmayı dene mesela "everything me" adlı launcher çok güzel ötekiler gibi klasik bi menu değil daha kişiselleştirilebilir.
 
TW de hala rehber sorunu var mi
 
İsmi L mi fazla deathnote izlemişler
 
Tepkiler: The Shadow

Invoke

Üye
İsim şimdilik L sanırım. Zaten 4.5 mi 5.0 mı olduğu da belli değil. Final sürümüyle beraber belli olur.
 

tapatalk

Üye
    Konu Sahibi
Eskiden görsellik için miui yuklerdik aospye gore kasardi resmen simdi görsellik için aosp yukluycez
 

Invoke

Üye
Miui yi de bir ben beğenemedim. Görsellik olarak. Her şey olarak.
 
Tepkiler: Kontrol

tapatalk

Üye
    Konu Sahibi
Miui yi de bir ben beğenemedim. Görsellik olarak. Her şey olarak.
Görsellik olarak hoş ama fazla yapmacik. Benim telefonda 1gb RAM var aosp romlarda boşta 450 civarı RAM kalıyor rame yuklensem bile dolmuyo ama miui yükledim mi telefon kasmaya başlıyor falan bi de tarayıcısı çok yavaş
 

reflex

Üye
Aslında görsellik basit yapılmış yani samsungun yaptığı gibi değil kasmicak hafif ama gösterişli bi görsellik benim fikrim bu
 

ANIL

Admin
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Invoke

Üye
Iosdan akıcı olduğunu iddia etmişler xdade bazı yükleyenler.
 
xda dakiler hiç ios kullanmışmi acaba

xda developers tamamen android üzerine zaten
 

Invoke

Üye
Sen hiç saf android kullandın mı acaba? Şu haliyle bile gayet akıcı.

Zaten sıradan normal kullanıcı yorumu.
 
Tepkiler: mr.bell