Invoke Üye teknolojibaronu' Alıntı: 4.4.2 yi nexus dışında en erken veren samsung Genişletmek için tıkla ... Htc one mı önce aldı s4 mü?
teknolojibaronu' Alıntı: 4.4.2 yi nexus dışında en erken veren samsung Genişletmek için tıkla ... Htc one mı önce aldı s4 mü?
teknolojibaronu Üye -qarapapaq-' Alıntı: Htc one mı önce aldı s4 mü? Genişletmek için tıkla ... One ocak 21 de galiba s4 7 martta almış tek model üzerine eğilmek daha kolay olması lazım. daha yeni mini sine falan dağıtılıyor
-qarapapaq-' Alıntı: Htc one mı önce aldı s4 mü? Genişletmek için tıkla ... One ocak 21 de galiba s4 7 martta almış tek model üzerine eğilmek daha kolay olması lazım. daha yeni mini sine falan dağıtılıyor
teknolojibaronu Üye -qarapapaq-' Alıntı: Demek ki en erken veren samsung değilmiş. Asıl konuya dönelim. Android L. Genişletmek için tıkla ... Evet one x te olduğu gibi
-qarapapaq-' Alıntı: Demek ki en erken veren samsung değilmiş. Asıl konuya dönelim. Android L. Genişletmek için tıkla ... Evet one x te olduğu gibi
0MG90 Üye teknolojibaronu' Alıntı: Evet one x te olduğu gibi Genişletmek için tıkla ... Onun suçu Nvidia'nın
Invoke Üye teknolojibaronu' Alıntı: Evet one x te olduğu gibi Genişletmek için tıkla ... Nvidia ile alakalı.
0MG90 Üye teknolojibaronu' Alıntı: Gelip gelmemesi önemli nvidia falan tüm insanlara güncelleme bölümünde bu hatayı mı söylemişler herneyse konu dağıldı bi ek atarlar. Genişletmek için tıkla ... S3 neden almıyor? Vermicez mi dediler direk?
teknolojibaronu' Alıntı: Gelip gelmemesi önemli nvidia falan tüm insanlara güncelleme bölümünde bu hatayı mı söylemişler herneyse konu dağıldı bi ek atarlar. Genişletmek için tıkla ... S3 neden almıyor? Vermicez mi dediler direk?
teknolojibaronu Üye 0MG90' Alıntı: S3 neden almıyor? Vermicez mi dediler direk? Genişletmek için tıkla ... Onada ram yetmiyor demişler zaten objektif bakıyoruz değil mi?
0MG90' Alıntı: S3 neden almıyor? Vermicez mi dediler direk? Genişletmek için tıkla ... Onada ram yetmiyor demişler zaten objektif bakıyoruz değil mi?
Senyor Keş Üye 0MG90' Alıntı: S3 neden almıyor? Vermicez mi dediler direk? Genişletmek için tıkla ... Samsung zevkine bakar bahane donanım
0MG90' Alıntı: S3 neden almıyor? Vermicez mi dediler direk? Genişletmek için tıkla ... Samsung zevkine bakar bahane donanım
0MG90 Üye teknolojibaronu' Alıntı: Onada ram yetmiyor demişler zaten objektif bakıyoruz değil mi? Genişletmek için tıkla ... Yukarıdaki mesajlarda sen objektif bakmadın, dedim de noldu mesajını yine oku
teknolojibaronu' Alıntı: Onada ram yetmiyor demişler zaten objektif bakıyoruz değil mi? Genişletmek için tıkla ... Yukarıdaki mesajlarda sen objektif bakmadın, dedim de noldu mesajını yine oku
The Shadow Üye Senyor Keş' Alıntı: Samsung zevkine bakar bahane donanım Genişletmek için tıkla ... Samsung. İnş. birgun ceosunun kafasina s3 i9300 atarlar ve geberir gider
Senyor Keş' Alıntı: Samsung zevkine bakar bahane donanım Genişletmek için tıkla ... Samsung. İnş. birgun ceosunun kafasina s3 i9300 atarlar ve geberir gider
teknolojibaronu Üye The Shadow' Alıntı: Samsung. İnş. birgun ceosunun kafasina s3 i9300 atarlar ve geberir gider Genişletmek için tıkla ... Sizde ne çektiniz be
The Shadow' Alıntı: Samsung. İnş. birgun ceosunun kafasina s3 i9300 atarlar ve geberir gider Genişletmek için tıkla ... Sizde ne çektiniz be
tapatalk Üye Konu Sahibi Türe' Alıntı: Bu hangi klavye guzelmis ? Genişletmek için tıkla ... android l için tasarlanan google klavye
Türe' Alıntı: Bu hangi klavye guzelmis ? Genişletmek için tıkla ... android l için tasarlanan google klavye
Türe Üye tapatalk' Alıntı: android l için tasarlanan google klavye Genişletmek için tıkla ... Çok hoş
tapatalk Üye Konu Sahibi Türe' Alıntı: Çok hoş Genişletmek için tıkla ... bence google telefon piyasasında ki en sağlam arayüzü yaptı.
Türe' Alıntı: Çok hoş Genişletmek için tıkla ... bence google telefon piyasasında ki en sağlam arayüzü yaptı.
Türe Üye tapatalk' Alıntı: bence google telefon piyasasında ki en sağlam arayüzü yaptı. Genişletmek için tıkla ... Valla ilk defa bir arayüzü bu kadar beğendim. Hepsi sanki biraz eksikti ama bunda eksik yok benim için şahane.
tapatalk' Alıntı: bence google telefon piyasasında ki en sağlam arayüzü yaptı. Genişletmek için tıkla ... Valla ilk defa bir arayüzü bu kadar beğendim. Hepsi sanki biraz eksikti ama bunda eksik yok benim için şahane.