PriZm Üye Peocawe' Alıntı: aksine bende orayı çok beğendim. bi hoş olmuş. Genişletmek için tıkla ... Aynen.Çok elegant ve modern duruyor.
Peocawe' Alıntı: aksine bende orayı çok beğendim. bi hoş olmuş. Genişletmek için tıkla ... Aynen.Çok elegant ve modern duruyor.
Invoke Üye İzlerken bana da gıcık geldi sanal tuşlar ama aynı tuşları kullanan bir tema yükledim 2dk da alıştım çok da güzel geliyor şuan.
İzlerken bana da gıcık geldi sanal tuşlar ama aynı tuşları kullanan bir tema yükledim 2dk da alıştım çok da güzel geliyor şuan.
teknolojibaronu Üye Peocawe' Alıntı: Denedim çokta güzel vallahi Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Genişletmek için tıkla ... Senin cihaz nexus mu?
Peocawe' Alıntı: Denedim çokta güzel vallahi Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Genişletmek için tıkla ... Senin cihaz nexus mu?
mürteza16 Üye 0MG90' Alıntı: Bu yeni arayüz mü, yeni sürüm mü şimdi? Anlamadım tam. Genişletmek için tıkla ... Yeni arayüz.
0MG90' Alıntı: Bu yeni arayüz mü, yeni sürüm mü şimdi? Anlamadım tam. Genişletmek için tıkla ... Yeni arayüz.
Invoke Üye Hayır yahu. Sadece alttaki sanal tuşlar yeni sürümdeki gibi. Iconlar temadan. Launcher xperia.ss de başka bir şey yok zaten. Pc geçince bakayım, yeni arayüzden ssler bulursam atayım.
Hayır yahu. Sadece alttaki sanal tuşlar yeni sürümdeki gibi. Iconlar temadan. Launcher xperia.ss de başka bir şey yok zaten. Pc geçince bakayım, yeni arayüzden ssler bulursam atayım.
0MG90 Üye -qarapapaq-' Alıntı: Hayır yahu. Sadece alttaki sanal tuşlar yeni sürümdeki gibi. Iconlar temadan. Launcher xperia.ss de başka bir şey yok zaten. Pc geçince bakayım, yeni arayüzden ssler bulursam atayım. Genişletmek için tıkla ... Ben ilk sayfadaki resimlere göre dedim zaten.
-qarapapaq-' Alıntı: Hayır yahu. Sadece alttaki sanal tuşlar yeni sürümdeki gibi. Iconlar temadan. Launcher xperia.ss de başka bir şey yok zaten. Pc geçince bakayım, yeni arayüzden ssler bulursam atayım. Genişletmek için tıkla ... Ben ilk sayfadaki resimlere göre dedim zaten.
Invoke Üye 0MG90' Alıntı: Ben ilk sayfadaki resimlere göre dedim zaten. Genişletmek için tıkla ... Haa, onlar yeni arayüz tabi. Şimdi gördüm onları tapatalkta görememiştim. Tamam, resim koymuşlar madem benim tekrar koymama gerek yok. =P Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
0MG90' Alıntı: Ben ilk sayfadaki resimlere göre dedim zaten. Genişletmek için tıkla ... Haa, onlar yeni arayüz tabi. Şimdi gördüm onları tapatalkta görememiştim. Tamam, resim koymuşlar madem benim tekrar koymama gerek yok. =P Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Invoke Üye Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Android L duvar kağıdı. Ekli dosyalar Eklentileri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.