Haber Android'in Yeni Tasarımı

Invoke

Üye
İzlerken bana da gıcık geldi sanal tuşlar ama aynı tuşları kullanan bir tema yükledim 2dk da alıştım çok da güzel geliyor şuan.
 
Navigasyon tuşları hoş olmamış onun dışında görüntu daha keskin daha net gibi güzel.
 
Sanal tuslar cok guzel duruyor
 
Tepkiler: ~N.A.W.Y~ ve Senyor Keş

Peocawe

Üye
Denedim çokta güzel vallahi

 

Invoke

Üye
 
Tepkiler: The Shadow, B.A.R.O.N ve Peocawe

0MG90

Üye
Bu yeni arayüz mü, yeni sürüm mü şimdi? Anlamadım tam.
 

Invoke

Üye
Hayır yahu.
Sadece alttaki sanal tuşlar yeni sürümdeki gibi. Iconlar temadan. Launcher xperia.ss de başka bir şey yok zaten.

Pc geçince bakayım, yeni arayüzden ssler bulursam atayım.
 

0MG90

Üye
Hayır yahu.
Sadece alttaki sanal tuşlar yeni sürümdeki gibi. Iconlar temadan. Launcher xperia.ss de başka bir şey yok zaten.

Pc geçince bakayım, yeni arayüzden ssler bulursam atayım.
Ben ilk sayfadaki resimlere göre dedim zaten.
 

Invoke

Üye
Ben ilk sayfadaki resimlere göre dedim zaten.

Haa, onlar yeni arayüz tabi.

Şimdi gördüm onları tapatalkta görememiştim.

Tamam, resim koymuşlar madem benim tekrar koymama gerek yok. =P
 

Türe

Üye
Canım Nexus çekiyor. Yapma bunu Google.
 
Tepkiler: B.A.R.O.N

0MG90

Üye
Xda'dan baktım biraz iOS7'ye benzemiş ama böyle biraz daha hızlı olur herhalde
 

Invoke

Üye
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Android L duvar kağıdı.
 

Ekli dosyalar