Niizuma.Eiji
Üye
Bilgisayarda Google Chrome'un üzerine tarayıcı tanımıyorum...
Aceleye getirdi google hünkarım ve tek başına yaptı şimdi google'a yazılım devi filan deniyor ama android'ten başka hangi başarılı yazılımı varki hepsi batak sadece web ortamında iyi
PS3'te de sağlam bir darbe yedi Microsoft'tan ama iyi oldu yoksa PS3 diye PS2'nin 3-5 özelliği geliştirilmişini önümüze verecekti...
Grafik farkı ortada.
sataer ; eğer kendin görüp açmadıysan konuşmayacaksınDuyduğumu ben de söylemesini bilirim.
Opera'yı kur üstüne bir de turboyu aç ondan sonra bir daha konuşalım
- - - Eklendi - - -
Katılıyorum hocam.
o ne yaw öyle CcC inci CcC der gibiMozilla da neymişCcC Chrome CcC
ne yani şimdi kendimiz yapmadığımız hiçbirşeyi konuşmayacak mıyız? Mantık bu mudur? Ben diyorum ki sistem düzgünse neden millet optimize edip performans artışı sağlamaya çalışıyor yaptığın yoruma bak..
Sistem sadece beklenilenin altındaKötü olsa milyonlarca satmaz efenim
o ne yaw öyle CcC inci CcC der gibichrome çok donuyor bence
İnci sözlugu sevmem. Chrome en kralı ne donması ya senin pc donuyordur
Aynen öyle Ege'cim hep böyle oluyor nedensekonu dağıldı
Aynen öyle Ege'cim hep böyle oluyor nedenseHep konular dağılıyor.Bu tabii ki kaliteyi de düşürür..
Ayrıca bana göre kötü olabilir tercih zevk ve seçim meselesi yani
Opera'yı kur üstüne bir de turboyu aç ondan sonra bir daha konuşalım
opera'nın turbosunda sayfalar sıkıştırılarak iner ve bazı sayfalarda sıkıntı çıkarabilir,tamam telefonlarda Android'in kendi tarayıcısı ve Opera'nın üzerine bir tarayıcı olmadığını kabul ediyorum ama bilgisayarda en iyisi chrome'dur bence hem hızlı hemde stabil neyse zaten bu tarayıcı işi zevk meselesi mesela ben mozillanın download managerini sevmiyorum
Eskiden XBOX 360 baya üstündü oyunlar XBOX'a yazılıp PS3'e portlanırdı, şuan PS3 oyunları çok daha iyi durumda ama hala XBOX kıl payı önde o yüzden aldım ama bu DVD'nin bu kadar sorun çıkaracağını bilemedim malesef 2-3 CD takıp oyun yüklüyoruz ama XBOX 720'de Blue-Ray koyacaklarmışBirde Kinect - Move farkı var Kinect çok çok daha başarılı.PS3 alacaksan exclusive oyunları için XBOX alacaksan online ağı için alacaksın arkadaş !
Haklısın Opera çok hızlı ve çok özellikli ve bir o kadar da özellikleri yetersiz. Kendim uzun denemelerle Firefox, Chrome ve Opera kullandım. Firefox ve Chrome kasıyor, Opera kasmıyor. Chrome ve Opera çok daha hızlı ama özellikleri yetersiz veya kullanışsız, Firefox çok kullanışlı (hızından feragat etse de 'ki kastığı için yavaşmış gibi görünüyor').
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?