fex Üye lucyc' Alıntı: arkadaşlar bi sorum olacak. bu uygulamaları telefona nası atabilirim? yani usb ile baglayıp sd kart a mı atmalıyım? şimdiden teşekkürler Genişletmek için tıkla ... ben tel den girip download ediyorum. ayrıca pc dende olur ama usb ile tele aktarman lazım.telefondan indirirsen dosya yönetici programı ile indirmiş olduğun programı kurarsın. kolay gelsin
lucyc' Alıntı: arkadaşlar bi sorum olacak. bu uygulamaları telefona nası atabilirim? yani usb ile baglayıp sd kart a mı atmalıyım? şimdiden teşekkürler Genişletmek için tıkla ... ben tel den girip download ediyorum. ayrıca pc dende olur ama usb ile tele aktarman lazım.telefondan indirirsen dosya yönetici programı ile indirmiş olduğun programı kurarsın. kolay gelsin