ole yada boyle cozmeleri lazim zaten isi bitiren google sistem olmasa bos telefon ne ise yarar google ile android telefon ureticilerinin illaki anlasmasi var hepsi bir olup halletmeleri lazim.Haa suda var biz burda anca kendi kendimize konusuruz onlar duymaz oda ayri...
Bizi sadece Cyanogenmod ekibi duyuyor.ama onlarda fazlasıyla yeterli.
Hatta o kadar yeterli ki official romu en son 1-1,5 yıl önce kullandım
Samet.25
romdan da basim belada 1 ay icinde 6 kere stock rom yuklettim tel kitllendigo icin pc de yok suan.dun gene ayni sorun oldu bende root u attim gereksiz uygulamalari dondurdum oyle kullaniyorum kasma yok zten oyubn oynanmiyo bunda
valla en iyi cozum cm surumlerinden birini yuklemek telefona cag atlatiyor resmen en azindan bende oyle oldu .d garanti icin de stock romu atip gonderirseniz bi sorub kalmaz