avcitalip
Üye
-
Konu Sahibi
-
Talip telefonun rootlumu?
kernel varsa rootludur
Siyah kernel var,Rootla ne alakası olabilir ki ?
kernel varsa rootludur
Task Manager'ının apk sini upload edebilirmisin diyecektim?
tamam root bölümünü açabilen bir dosya yöneticisi* ile
apk'sini bulabilsem ederim de rom stock romromun içinde yani
tamam root bölümünü açabilen bir dosya yöneticisi* ile
root/system/app/ bölümünde TaskManager.apk adına benzer bir uygulama olacak onu hafıza kartına kopyala tamam
*Es File manager iyidir
ilk önce yüklemeyi deneyeceğim %99 olamayacak)
tamamistediğin o olsun
- - - Eklendi - - -
yanlız s3 benimki problem olmasın ?
- - - Eklendi - - -
buyur yükle :Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
inşallah problem olmaz
ilk önce yüklemeyi deneyeceğim %99 olamayacak)
system klasörüne atmayı deneyeceğim %50 ihtimal olacak)
encode ettikten sonra system klasörüne atacağım %100 çalışacak
ilk önce yüklemeyi deneyeceğim %99 olamayacak)
system klasörüne atmayı deneyeceğim %50 ihtimal olacak)
encode ettikten sonra system klasörüne atacağım %100 çalışacak
Cyanogen Mod 10'da yok
s'in kendi görev yöneticisi vardı zaten
bu şekilde one x ten sense+ arayüzünü s3'e taşıyabilirmiyiz ?
s'in kendi görev yöneticisi vardı zaten
- - - Eklendi - - -
bu şekilde one x ten sense+ arayüzünü s3'e taşıyabilirmiyiz ?
s'in kendi görev yöneticisi vardı zaten
- - - Eklendi - - -
bu şekilde one x ten sense+ arayüzünü s3'e taşıyabilirmiyiz ?
Cyanogen Mod 10'da yok
neden senden istediğimi söyleyeyim.
Galaxy S için en son GB romu çıktı.Task Manager mevcut.ama GB tabanlı.
ve şuanda Jelly Bean kullanıyorum ve senin jelly bean romundan apk dosyasını aldım.çalışma ihtimali daha yüksek olur.şimdi anladınmı?
.apk ile taşınmaz.Öyle bir formatta değil.Ha xperia launcher desen neyse ama sense çok farklı.
o normal bir apk taşıma ile olmuyor malesefhtc nin sense arayüzü üzerinde koruması bile var
hee anladım güle güle kullan kardeşim
- - - Eklendi - - -
neyse önemli değil sense ya
- - - Eklendi - - -
hiçbir yolu yok dimibeyaz s3'te sense çok güzel duruyor
- - - Eklendi - - -
beats'ı nasıl aldılar ?
- - - Eklendi - - -
Yakışmamış mı beyler ? kendim Shopladım paintte
- - - Eklendi - - -
HD
Sense 4.1 Rom'u kullandım anlatılacak gibi birşey değil inanılmaz ama çoğu özellikliği çalışmıyor o ayrı
one x mi alsak ne
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?