Android Ne Yapmaya Çalışıyor ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Android Ne Yapmaya Çalışıyor ?
Bu Rezilliğin Sebebi Nedir ?



ICS'de bile ram en fazla 630 falan oluyordu burada Jelly Bean'da kendi kendine 745 MB'tı gördü ne gariptir ki telefon ram okadar doluyken bile stabil çalışıyordu

Android bu ram konusunda ne yapmayı düşünüyor acaba ? her versiyonda ram kullanımı artıyorsa ben s3'ümü satıp note 2 almayı düşünmeye başladım 833 MB toplam ram bırakmışlar zaten bize fazla ram kullanımına bir çözüm var mı ? diyeceksiniz ki arka planda çalışan programlar falan rami şişiriyor iyide ben bu programları zaten ICS'te de kullanıyordum
 

PriZm

Üye
Ramin dolu olması göz korkutmasın.1 GB+ ramli telefonlarda sorun olmaz.


Androidin çalışma sistemi bu.mutlaka önceden uygulamaların yarı açık kopyasını ramde tutuyor.

Geliştirici seçeneklerinden Max arkaplan uygulama sayısını 4 seçerek halledebilirsiniz.
 

PriZm

Üye
Talip telefonun rootlumu?
 

PriZm

Üye


apk'sini bulabilsem ederim de rom stock rom romun içinde yani
tamam root bölümünü açabilen bir dosya yöneticisi* ile

root/system/app/ bölümünde TaskManager.apk adına benzer bir uygulama olacak onu hafıza kartına kopyala tamam


*Es File manager iyidir
 
    Konu Sahibi

tamam root bölümünü açabilen bir dosya yöneticisi* ile

root/system/app/ bölümünde TaskManager.apk adına benzer bir uygulama olacak onu hafıza kartına kopyala tamam


*Es File manager iyidir

tamam istediğin o olsun


- - - Eklendi - - -

yanlız s3 benimki problem olmasın ?


- - - Eklendi - - -

buyur yükle : https://hotfile.com/dl/178493913/427135e/JobManager.apk.html

inşallah problem olmaz
 

PriZm

Üye


tamam istediğin o olsun


- - - Eklendi - - -

yanlız s3 benimki problem olmasın ?


- - - Eklendi - - -

buyur yükle :

inşallah problem olmaz
ilk önce yüklemeyi deneyeceğim %99 olamayacak)
system klasörüne atmayı deneyeceğim %50 ihtimal olacak)
encode ettikten sonra system klasörüne atacağım %100 çalışacak
 
    Konu Sahibi

ilk önce yüklemeyi deneyeceğim %99 olamayacak)
system klasörüne atmayı deneyeceğim %50 ihtimal olacak)
encode ettikten sonra system klasörüne atacağım %100 çalışacak

s'in kendi görev yöneticisi vardı zaten


- - - Eklendi - - -


ilk önce yüklemeyi deneyeceğim %99 olamayacak)
system klasörüne atmayı deneyeceğim %50 ihtimal olacak)
encode ettikten sonra system klasörüne atacağım %100 çalışacak

bu şekilde one x ten sense+ arayüzünü s3'e taşıyabilirmiyiz ?
 

PriZm

Üye


s'in kendi görev yöneticisi vardı zaten
Cyanogen Mod 10'da yok

neden senden istediğimi söyleyeyim.

Galaxy S için en son GB romu çıktı.Task Manager mevcut.ama GB tabanlı.

ve şuanda Jelly Bean kullanıyorum ve senin jelly bean romundan apk dosyasını aldım.çalışma ihtimali daha yüksek olur.şimdi anladınmı?
 


s'in kendi görev yöneticisi vardı zaten


- - - Eklendi - - -



bu şekilde one x ten sense+ arayüzünü s3'e taşıyabilirmiyiz ?

hem ram sorunum var diyorsun hemde sense+'yı kopyalamak istiyorsun sen sensenin ne kadar yavaşlatıcı bişey olduğunu biliyormusun ? bu arada isterse 800 olsun sen bir uygulama açtığında ram oraya yönlendirilir
 

Superfan

Üye


s'in kendi görev yöneticisi vardı zaten


- - - Eklendi - - -



bu şekilde one x ten sense+ arayüzünü s3'e taşıyabilirmiyiz ?

.apk ile taşınmaz.Öyle bir formatta değil.Ha xperia launcher desen neyse ama sense çok farklı.
 
    Konu Sahibi

hee anladım güle güle kullan kardeşim


- - - Eklendi - - -

neyse önemli değil sense ya


- - - Eklendi - - -



.apk ile taşınmaz.Öyle bir formatta değil.Ha xperia launcher desen neyse ama sense çok farklı.

hiçbir yolu yok dimi beyaz s3'te sense çok güzel duruyor


- - - Eklendi - - -




o normal bir apk taşıma ile olmuyor malesef htc nin sense arayüzü üzerinde koruması bile var

beats'ı nasıl aldılar ?


- - - Eklendi - - -


Yakışmamış mı beyler ? kendim Shopladım paintte


- - - Eklendi - - -

HD
 

Superfan

Üye


Beats ve walkman modlar var.Ayrıca sense yi almanın yolu var ama NAWY ' nin senden istediği task manager gibi değil.Araştır.Bir sürü rom sense arayüzü üstüne kurulu.
 
Sense 4.1 Rom'u kullandım anlatılacak gibi birşey değil inanılmaz ama çoğu özellikliği çalışmıyor o ayrı
 
Kardeş nesi yetmiyor sana 800 küsür mb ramin Bence haline şükret Benim One S te 400 mb en fazla artıyor.Ramin tamamı 1gb zaten
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...