Haber android n nin adını koyuyoruz

    Konu Sahibi
android n nin adını koyuyoruz
hızlıca yazıyom. google androidin adını kullanıcılar koysun diye link verdi
7
beyler herkez android Nutella yazsın. böyle yazarsanız logosu benim gibi değilse ne olayım yazın
 
    Konu Sahibi
Belli bişey koyalım tek başımıza olmaz
 
Nutella'da kitkat gibi kendi ismini koydurursa olur bence yoksa google ne diye onun reklamını yapmak istesin ki..
 
nutella yazdım herkez aynısını yazsın
 
Android bu güne kadar hep şekerleme isimlerini kullandı. Android N'in de Nutella olarak adlandırılacağı belli zaten. Tabi Nutella olabilmesi için Nutellanın Google ile reklam gelirleri konusnuda anlaşması gerekir. Görünen o ki anlaşamamışlar. Yoksa Google kimseye sormazdı bunu. Siz de oraya Nutella yazarak Nutella şirketinin ekmeğine Nutella sürmüş oluyorsunuz haberiniz yok
 
Tepkiler: xxgsliemrexx
sürmüşsek nolmuş yani ne demek istiyosun
 
Tepkiler: mesut1979
    Konu Sahibi
Nutella kazansın noolcakki
 
Nutella en uygunu. Diğer alternatifleri çok uzun ya.

LG V10 İle Gönderildi
 

furyzer0

Üye
nutella güzel

Sent from mTalk
 
arkadaşlar namık felan noluyor ya adamlar namıkmı koycak lütfen biraz destekçi olalım Nutellaya
 
Namık diyenleri anlamıyorum zaten...

LG V10 İle Gönderildi
 
NAMIK yazın arkadaşlar 2. Sıradan 5. Sıraya düştü. İlk sırada Noodle ismi yer alıyor

MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Namık iyidir


"noodle" çoğunluk istesede seçilmeyecek gibi

çünkü tatlı ismi değil
aynı sekilde Namık da isterse 100.000.000 oy alsın seçilmeyecek
 
    Konu Sahibi
Namıkcılar hep incici trende çıktı herkes Namık koysun diye. Bende girdiğim için biliyorum. Lan varya bu Namık zaten inci den beklenir.
 
Tepkiler: byAndroid
Google'a trollüyoruz zaten. Sıralama google da çalışan bi abimiz tarafından bildirildi. Bakalım ayın 8 ine kadar nolacak. Farklı VPN lerden girip Namıkı yükseltmeye çalışıyoruz

MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Tepkiler: Silinen üye 2362831