Telefon Tavsiyesi 'Android' mi yoksa 'Symbian' mı ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
'Android' mi yoksa 'Symbian' mı ?
Üstünlük hangisindedir benim yorumum Symbian
 

CABBAR

Üye
Tartışmasız c6-01
 
    Konu Sahibi
tamam ama ekran farkı ve carlzeiss yok aynı zamanda ikisindede symbian belle kullanılıyor üstelik n97 büyük ama c6-01 daha ağır
 

_RYUK_

Üye
tamam ama ekran farkı ve carlzeiss yok aynı zamanda ikisindede symbian belle kullanılıyor üstelik n97 büyük ama c6-01 daha ağır

n97 de s60v5 c6- 01 de symbian belle kullanılıyor.n97 eskide kaldı c6- 01 al derim
 
    Konu Sahibi
n97 de s60v5 c6- 01 de symbian belle kullanılıyor.n97 eskide kaldı c6- 01 al derim

güncellemeler yapılabiliyor aynı zamanda ekran büyük fark kabul c6-01 daha seri ama kayar kapak altında ki qwerty klavye bence beni ikna etmeye yetti
 
Daha önce de defalarca açıldı bu konu tartışmaya açık olup, sistemlerin birbirlerine göre farklı dallarda üstünlütleri vardır!

Şuan için en iyi işletim sistemi kullandığınız cihazdaki sistemdir
 
Tepkiler: ANIL
Symbianın Fişi Çekik Boşuna Almayın Androide Devam
 
Tabiki Android dostum symbian öldü.
 

ANIL

Admin

Katılıyorum. Daha önce bir çok kez konuşuldu. Bu konuyu daha fazla deşmenin anlamı yok. İyi forumlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...