Öneri Android L den Kitkata donmelimiyim

avast

Üye
    Konu Sahibi
Android L den Kitkata donmelimiyim
Merhaba arkadaslar nexus5 kullaniyorum l ye gectim ama uygulamalar hata vermeden pat diye kapaniyo bi hatada yok klavye kapanip kapanip geliyo vb hatalar var kitkata donmelimiyin 5.0.1 ne zaman gelir
 

avast

Üye
    Konu Sahibi
Valla karar veremedim 4.4.4 e donsemmi donmesemmi
 
Tepkiler: B.A.R.O.N

Invoke

Üye
DP bile deli dehşetti. Bende kapanma falan yok her şey akıcı ve sorunsuz çalışıyor. Kullandığın uygulamalar uyumsuzdur, alternatiflerini kullan ya da güncellenmesini bekle.
L'den KK a da dönülmez.
 

avast

Üye
    Konu Sahibi
DP bile deli dehşetti. Bende kapanma falan yok her şey akıcı ve sorunsuz çalışıyor. Kullandığın uygulamalar uyumsuzdur, alternatiflerini kullan ya da güncellenmesini bekle.
L'den KK a da dönülmez.
Haci valla bak bazen hic sorun olmuyo catir catir akici bazen takiliyor clash of clans kendiligindenckaoandi 2 defa bugun mesela chromeda yeni sekme actin bugun cat diye kapandi gezdigim sekme falan falan klavye bazencacilmiyo mesaj yazcagin zaman
 
Tepkiler: B.A.R.O.N

Invoke

Üye
Klavyem Xperia klavye, sorunsuz.
Chrome Beta kullanıyorum, sorunsuz.
coc, oynamıyorum.
 
Tepkiler: B.A.R.O.N

avast

Üye
    Konu Sahibi
Bwya sinrim bozuldu la
Simdi 4.4.4/ donsemmi donmesemmi diyon dokunmalari bile bi algiliyo bi algilamiyo lan
 

PriZm

Üye
Bende 1 gün alpha build kullandım tek bir hata yoktu. El feneri açınca kamera driverı çökmesi sorunuda yoktu.
 

avast

Üye
    Konu Sahibi
Bende 1 gün alpha build kullandım tek bir hata yoktu. El feneri açınca kamera driverı çökmesi sorunuda yoktu.
İlk gun bebdede sorun yoktu 4.4.4 e dondum ota geldi gitmiyo google resmen beni tqciz ediyo abi bu ne bee
 

MaxipmaN

Üye
Saf olum saf olmaz öyle hatalar yanlıs gormusundur
 
Arkadaşlar Kitkatda Hala Başarılı Yabana Atmayın