Android bir telefona 512mb ram yeter mi?

    Konu Sahibi
Android bir telefona 512mb ram yeter mi?
Arkadaşlar telefonu müzik oyun ve internet için kullanıcam.Oyun oynarken müzik açabilirim arkadan.Bunlar için 512mb ram yeter mi?Android zaten yarısından çoğunu kendi harcıyor Gta 3, asphalt, shadowgun yani en iyi grafikli oyunlarda six guns vs. kasma donma çalıştırmama yapar mı?
 

klongs

Üye
şimdilik yeter ama ilerde sorun çıkarmaya başlar
 

lolaman

Üye
Mirkan kardeş imzaların çok hoş
 
Tepkiler: AndroidciMünir ve Dede

papakudioflu

Emekli Yönetici
androidin surumu ve telefonun markasi da onemli
 
Tepkiler: Elektr0
    Konu Sahibi
1 gb mı olmalı yoksa 768 gibi bir değer uygun mu?
 
    Konu Sahibi
ICS htc one v, evet biraz hoş
 
İz[Mir]Kan;4849660' Alıntı:
1 gb mı olmalı yoksa 768 gibi bir değer uygun mu?

Yeterli olacaktır.

- - - Eklendi - - -

İz[Mir]Kan;4849680' Alıntı:
ICS htc one v, evet biraz hoş

One V işini görmez onun yerine SE Xperia Neo V alabilirsin.2.3'te kullanırsın...
 
Tepkiler: İz[Mir]Kan
512 mb ram samsung galaxy S güzel gider
 
Motorola Artix al 750-800 arası 1 gb ram 1 ghz Tegra 2 işlemci Babama aldım o bile oynuyor oyun düşün
 
1 gb olmalı diyorum şu an belki yeter 512 ama 1gb kesinlikle .
 
1gb ramli telefonlar genelde 768 mb kalıyor

Örnek: Galaxy S III


- - - Eklendi - - -

ICSde kasma yapar arkaplan uygulamalarını kapattığımda 300 mb kullanımı zor elde ediyorum. Normalde 440 falan harcıyor.


- - - Eklendi - - -

Şuan 642/780 sadece tapatalk açık
 

sataer

Üye
bence yetmez adamlar 150 mb boş ram görünce seviniyorlar androidse hele ics kullanacaksan hayatta yetmez
 

klongs

Üye


Örnek: Galaxy S III


- - - Eklendi - - -

ICSde kasma yapar arkaplan uygulamalarını kapattığımda 300 mb kullanımı zor elde ediyorum. Normalde 440 falan harcıyor.


- - - Eklendi - - -

Şuan 642/780 sadece tapatalk açık

seninki de bayağı harcıyormuş gerçi 4 çekirdek olsun o kadar

- - - Eklendi - - -



Örnek: Galaxy S III


- - - Eklendi - - -

ICSde kasma yapar arkaplan uygulamalarını kapattığımda 300 mb kullanımı zor elde ediyorum. Normalde 440 falan harcıyor.


- - - Eklendi - - -

Şuan 642/780 sadece tapatalk açık

seninki de bayağı harcıyormuş gerçi 4 çekirdek olsun o kadar geliştirici seçenekleri arka plan limitini limit yok yap o rami bayağı rahatlatıyor
 
512 ram sıkıntı task manager ile her şeyi kapatmak zorundasın istisnasız hatta bazen kapatıp açman gerekiyor aleti.
1gb ram in bile ne kadar dayanacağı şüpheli.
-Açılışa yerleşen programlar mı istersin.
-Yakında herkesin mutlak kullanacağı virüs programları mı dersin
-Düzgün yapılandırılmamış widgetler
-Ağır Flash içerikli siteler
-Sistem kaynaklarını hoyratça kullanan oyunlar(bazıları geri tuşuyla kapanmıyor yerleşiyor içten içten)
-önbelleğe alınan sayısız işlem
-Android 5 çıkınca minimum 1gb ram gerekmesi muhtemel(şuanki 512 ram'li cihazların ics de yaşadıkları)

1gb bile yetmez bence ne 512 si
 
Tepkiler: StunnerDead
en az 512mb olmalı bende motorola milestone var 256mb ram var hiç yetmiyor kasıyor.
 

O zaten yapılı arkaplan uygulamaları baya açıktı onları kapattım 400 küsüre düştü.