PriZm Üye tapatalk' Alıntı: Abi 2 yildir incideyim başligi açan @1 ilk yorum atan @2 olmuyor mu? Genişletmek için tıkla ... Hayır konuyu açanınkisi konu mesajıdır diğerleri yorumlardır.
tapatalk' Alıntı: Abi 2 yildir incideyim başligi açan @1 ilk yorum atan @2 olmuyor mu? Genişletmek için tıkla ... Hayır konuyu açanınkisi konu mesajıdır diğerleri yorumlardır.
Tracy35 Üye Yok Android 5 7 cıkmış sız yaanlız gordunuz :=))))))))))))))) töbe töbe........................
tapatalk Üye Konu Sahibi ~N.A.W.Y~' Alıntı: Hayır konuyu açanınkisi konu mesajıdır diğerleri yorumlardır. Genişletmek için tıkla ... Demekki sözlükle farkli forum. 3.olan yani @2 k*ç lı birşeyler yazmis ama
~N.A.W.Y~' Alıntı: Hayır konuyu açanınkisi konu mesajıdır diğerleri yorumlardır. Genişletmek için tıkla ... Demekki sözlükle farkli forum. 3.olan yani @2 k*ç lı birşeyler yazmis ama