android 4.0 ı sevmeyenler

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

-Emre

Üye
android Windowsla mi yarısamaz yoksa Windows Phone lami? Eğer Windows Phonedan bahsediyorsun zaten Windows Uygulama sayısıyla kaybediyor. zaten android pcdeki Windowsla karsilastirilamaz=)
 
Yaw insanı catlatiyorlar. Dostum androidi sevmiyor olabilirsin madem Windows un daha iyi oldugunu iddia ediyorsun ne işin var android forumunda. Amacin ne? Al Windows telefonunu kullan. Windows forumuda var politikani git orada yap. Acmissiniz foruma bide androidi sevmeyenler diye baslik. Android Windows la yarisamazmis. Yok k...ın kenarı. Tövbe Yarabbim ya. Bu aralar çok görülmeye başladı senin gibiler burada. Begenmiyorsan kullanmazsin olur biter. Gelip burda politika yapma. Sana kimse zorla telefon aldirtmiyor.
 
Tepkiler: ozakin70

ozakin70

Üye
Bende ics yi sevmiyorum jealy bean daha iyi
 

mcnpl4

Üye
konu nerelere gidip gelmiş
 

.Murat.

Üye
ben çok mennunum motorola tabletim var güncellemeyi alınca süper oldu
 

ka_za

Üye

-Windows phoneda hax oynanirmi?
-Android kadar genis office uygulamasi bulabilecek misin?
-üstüne üslük bu kadar oturmus bir sistemi begenmeyip yeni cıkmış ne oldugu tam belli olmayan şeyi övüyorsun ve android yapamaz dediklerini o hiç yapamicakken
 
İsteyen istediği, sevdiği, kendine en uygun gelen sistemi kullansın,
Kimse diğer bir sistemi kötülemesin,
Herkes ersin muradına,
Biz çıkalım kerevetine...
Bu konu da kapansın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...