amerikalı mühendisler

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

__xXx__

Üye
    Konu Sahibi
amerikalı mühendisler
bir grup amerikalı mühendis kayseriye yol yapımına gelmiş yapım çalışmaları sürdüğü sırada mühendislerden biri tepeye doğru tırmanmakta olan arkasında toprağa iz bırakan bir kazık olan eşşeği izleyen bir kayserilinin yanına gitmiş ne yapıyorsun diye sormuş:
kayserili: eşşeği izliyorum
amerikalı: peki neden?
kayserili: buraya %7 lik eğimi olan rampa yapacağız eşşekte bize %7 lik eğimli yolu işaretliyor %7den fazla eğimli olan yoldan eşşek gidemez o zaman bizde yolu bulamayız
amerikalı mühendis güler ve şöyle der:
peki yolu eşşek bulamayınca siz ne yapıyorsunuz?
kayserili adamın cevabı süperdir
amerikadan mühendis getirtiyoruz
 
Tepkiler: enginzz ve Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
süper
 

Larismus

Üye
tam kocaeliliye yakısır cok güzel
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...