Amerika'dan Telefon Getirmek... ?

    Konu Sahibi
Amerika'dan Telefon Getirmek... ?
Merhabalar. Arkadaşım Amerika'ya gidecek, bir süre orada kalacak. Ben de bana telefon almasını istiyorum. Daha ucuz sonuçta. Iphone veya Android bir cihaz istiyorum. Oradan alıp da buraya getirebilir mi rahat bir şekilde? Veya Ebay gibi sitelerden sipariş verse, siparişi orada alsa, tekrar da buraya getirse nasıl olur, ne yapmam gerekir? Unlock veya lock olması benim için ne ifade ediyor? Lütfen yardımcı olun, teşekkür ediyorum.. İyi günler..
 
kardes eger butce sıkıntın yoksa ve arkadasın Eylul 10 a kadar orda kalacaksa ıphone 5s i bekle
 
apple ürünü alcaksan 5s i bekle bütçe varsa ve apple ın kendı sıtesınden telefon alınıyor dıye bılıyorum
 

Invoke

Üye
Oradan alacaksınız, gelirken pasaporta işletiyorsunuz sanırım, sonra burada kaydettiriyorsunuz türkcellde veya avea veya vodafoneda... Sanırım 50lira gibi de bir ücret ödüyorsunuz, telefona göre de değişiyor... Sorunsuz kullanıyorsunuz...