Ama neden N97

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Ama neden N97
Size bir şey danışmak istiyorum N97 de daha iyi bir ev ekranı kullanılmış ondan daha sonra çıkmasına rağmen C5-03 te o ev ekranı yok üstelik c5-03 600 mhz ram leride aynı. Yakında c5-03 için v21.0.3 güncellemesi gelecek acaba onda gelir mi
 

berkybb

Üye
birader cok haklisin nokia cok kotu kazik atti bize n97 bana gore 500 tllik bi telefon hatali tamamen yazik verdigimiz paralara yazzilimi berbat.2 senedr guncellemede yok dandik c5 habire guncelleniyor ama 1500tllik tel tam bi hurda gunah ya
 
Tepkiler: Bahattin5887
ben bisı dıcem o yüzden haklısınız
 
Tepkiler: phasan
    Konu Sahibi
Peki C5-03 v21.0.3 neler gelir?
 
Tepkiler: phasan

ecel54

Üye
ev ekranı gelmez bence.
 
Tepkiler: phasan
    Konu Sahibi
Peki neler gelir bilen var mı?Ben Symbian Belle Tarayıcısı diye duymuştum.Başka bir şey vardır herhalde majör güncelleme diyordu.




Bu arada 5800 ların v60 ı hayırlı olsun
 
Tepkiler: phasan

ecel54

Üye
deişikliklerin neler olacağını biraz araştır bulursun. yeni version browser gelir.
 
Tepkiler: phasan

phasan

Üye
benim telim yazılımı 22.0.110
 
    Konu Sahibi
Senin Tel herhalde N97 benimki c5-03 her telefonda o rakamlar farklı.
 

Joker.

Üye
V21 de bele interneti ve chtat diye bi progam geliyormuş hiç meraklanmayın moki ancak v30 yaarsa ev ekramını değiştirir V21 bence ara güncelleme
 

phasan

Üye
en kısa zamanda nezaman gelır n97 guncelleme
 
    Konu Sahibi
en kısa zamanda nezaman gelır n97 guncelleme

Sanırsam N97 ye bayadır gelmiyomuş ama belki gelir.

----------Eklendi @ 18:09:10 ---------- Yazıldı @ 18:08:04 ----------

inşallah c5-03 e V30 yaparlarda gelir.
 
hiç ümitlenmeyin.nokia bu ev ekranını klavyeli s60v5 sistemlerine koyuyor sadece.o da ikonlar falan s60 daki ikonlar olduğu için,ekstra kısayol çubuğu eklenemediği için vb. sebeblerden dolayı kötü duruyor.siz dua edin birileri cfw çıkarsın yoksa haliniz yaman.
 
    Konu Sahibi
gelse ii olur ama neyse birkaç ay sonra c6-01 alcam belkide yakın fiyatlı bir android.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...