Alo paketi olanlar dikkat......

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Alo paketi olanlar dikkat......
Arkadaşlar Turkcell Alo 60+60 paket abonesiyim son iki faturamı incelediğimde 120 dakikam BİTMEMESINE rağmen fatura kesim tarihinden 1-2 gün öncesinde turkcell aramalarımın da ücretlendirilendirildigini gördüm. Müşteri hizmetlerini aradığımda sistemin ucretlendirmeyi en fazla 48 enaz 12 saat sonra merkeze gönderdiğini söyledi.
Bana biraz mantıksız geldi ama gene de fatura kesim tarihinden 1-2 gün öncesinde aramalanıza dikkat etmeniz de fayda var.
 
bende 120+120 almıştım daha dakikam dolmadan müşteri hizmetleri aradı ve 300 lira ara ödeme istedi fatura tarihine daha 15 gün vardı resmen soyguncu türkcell amman deyim uzak durun şu an 2000 lira borcum var ama aihm ne başvuracağım
 
Turkcell fena çarpmış sizi. Aman bari diğerleri dikkat etsin.
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Faturalı hatlar canlı bomba gibi oldu
 
aynen en iyisi kontörlü hat kullanmak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...