Forumda yorumumuza alıntı yapıldığı takdirde aynı mesaj beğeni uyarısı gibi uyarı gelsin.
Bazı forumlarda bu uygulama var gayette hoş.
Buradan yönetici arkadaşlara duyurulur.
bencede lazım.mesela en basitinden isim vermiyecem ama herkezin bildiği bi forum sitesinde var bu bi pencere çıkıyo şu şu şu mesajınız şu şu şu üye tarafında alıntı yapıldı.görmek istermisiniz?tamam yada iptal.
yaa konuyla alakasi yok ama
tekrar konu acmak istemedim
su tema degistiginden beri ikonlarin tamamina ulasamiuorum
kime sorsam ezberindekileri paylas diyo
bknz: :
yaa konuyla alakasi yok ama
tekrar konu acmak istemedim
su tema degistiginden beri ikonlarin tamamina ulasamiuorum
kime sorsam ezberindekileri paylas diyo
bknz: :