Alınacak işletim sistemi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

harun22

Üye
    Konu Sahibi
Alınacak işletim sistemi?
Arkadaşlar biliyorsunuz ki şu anda Android üstün gibi görünüyor. Bir yandan da ondan daha iyi MeeGo çıkıyor. Ben android almayı düşünüyorum.
2 seneye yakın kullancam bu süre zarfında android çok mu eskimiş olur? (Android 2.3)
 

Del Rey

Üye
MeeGo. Zaten 2 yıla kalmaz bir sürü uygulama çıkar.
 

Strange

Üye
Sanmam zaten güncelleme falan var
 
anket konumuz var forumda mevcut android acik ara onde
 

harun22

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar benim öğrenmek istediğim ; şimdi android alsam 2 senede eskimiş mi olur? Ya da android yerine MeeGo larımı bekleyim. N9 alamam bütçem yetmiyor.
 
Android 2 seneye nasıl eskir?Sürekli güncel tutulur.MeeGo'lu bir telefon 1,5 milyar.Üstelik yeni bir sistem. Ne olacağı belli değil. Android daha fazla oturmuş.
 
En az Android 2.2 Froyo sürümü olmalı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...