Ali ile Oya....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Ali ile Oya....
Ali gel.
- Geldim Oya buyur.

- Ali ata bak.

- Oya ata baktım.

- Ali topu tut.

- Oya topu tuttum.

- Ali okul açıldı.

- Oya okul ne güzel!

- Ali okula koş

- Oya okula koştum.

- Ali bayrak as.

- Oya bayrak astım.

- Ali ılık süt iç.

- Oya ılık süt içtim.

- Ali su getir.

- Al Oya bu su.

- Ali çay demle.

- Peki Oya pekiii.

- Ali çamaşırları as.

- Hıhııı Oya hıhıııı

- Ali iki yumurta kır.

- Tabii Oya tabiiiiiiii

- Ali camları sil.

- Ooolduuuu Oya olduuuuuuuuu

- Ali bakkala git.kısa samsun al

- Yuhhhhhhhh Oya yuhhhhhhhhh.

- Ali bana diklenme.

- Oya çeneni kapa.

- Ali bir dediğimi iki etme

- Oya az ye de bir hizmetçi tut.

- Ali canımı sıkma.

- Oya ayağını denk al.

- Ali beni tehdit etme.

- Oya canıma yettirme

- Ali fişine itaat et.

- Oya beni oraya getirtme.

- Ali fişten kovuldun.

- Sen kovmadın ben istifa ettim beleşçi Oya... yıllardır ne bu senden çektiğim çilem be. Ali koş, Ali düş, Ali amuda kalk.... eeeeeeeeeehhhhhhh yetti canıma artık.

- Ali kısa kes.

- Yok canım öyle kısa cümleler yok. Çoluk çocuk okuma yazma öğrenecek diye anam ağladı beeeeeee
 

yarimist

Üye

zuzu paylaşıma devam et, paylaş zuzu paylaş
hep böyle süper paylaş
 

Nazy

Üye
Ali neler çekmiş yaa
 

looney

Üye
ali ata bakardı artık karıya kıza bakıyor
 

Altun.

Üye
ışık ılık süt içerdi şimdi rakı votka
 

D3N1Z

Üye
haha baya bi gelişmiş
 
ali gece mesaiye kalmış kesin yoksa bu kadar huysuz olmazdı ..çünkü ben ali yi ilkokuldan tanırım,aslında o çok çalışkandı.herseyıde yapardı hele bı ata bınışı vardı malkoçogluna bile taş çıkartırdı..
 

Nedved

Emekli Yönetici
ali nihayet...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...