Alem bir konuydu :))))

    Konu Sahibi
Alem bir konuydu :))))
off cok kotu gorunuyor yaa ne yapicam kisaltmanin yolu yokmu
 

EroL

Emekli Yönetici
İsim bölümüne bakarak cinsiyetiniz hakkında bir tahminde bulunamıyorum. O yüzden sorumu mazur görünüz, bayan mısınız?
 
Tepkiler: 0MG90, codblackops2, Dede ve 3 diğerleri

UpOneTR

Üye

eldaredge adam düzgünce bişey sormuş niye atarlanıyosun..
 

Nextman

Emekli Yönetici
Konuşma adabını öğrenemeyen sadece klavye başında kişiliğini belli eden burada barınamaz.Lütfen bu tip üyelere cevap vermeden bildirimde bulunun değerli maxicep üyeleri.

Saygılarımla
 
Tepkiler: kraldost, 0MG90, Invoke ve 7 diğerleri

EroL

Emekli Yönetici
önce fotoğrafı göreydik abi naptın
 
Tepkiler: 0MG90, minoo, Joker ve 2 diğerleri

vic353

Üye
maxicep hava yolları iyi uçuşlar demiş bile
 
Tepkiler: Nextman

Oğuzhan

Üye
Bu adamla daha öncesinden de sorunum olmuştu zaten. Hiç üzülmedim.

- - - Eklendi - - -

Konuşma adabını öğrenemeyen sadece klavye başında kişiliğini belli eden burada barınamaz.Lütfen bu tip üyelere cevap vermeden bildirimde bulunun değerli maxicep üyeleri.

Saygılarımla
Bende gelişme var sanki?
 
Tepkiler: Joker ve Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Var var olmazmı sil o avatarını gençleri özendirme çabuk
 
Tepkiler: Dede, Joker ve Oğuzhan

Nextman

Emekli Yönetici
MaxiAir iyi uçuşlar diler.Tekyon ama
 
Tepkiler: Buğra ve Joker