-Akıncı Yarbay oldu !

Joker

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
-Akıncı Yarbay oldu !
Tebrikler kardeşim hep beraber nice rütbelere inşallah



 
Tepkiler: OttomaN TigeR, asigsasi, CABBAR ve 2 diğerleri
tebrikler mücahit
 
Tepkiler: CABBAR, -Akıncı ve Joker
Tebrikler mücahit yeğenim
 
Tepkiler: -Akıncı, CABBAR ve x-scarface
Ooo güzel kardeşim tebrikler birlikte nice rütbelere
 
Tepkiler: -Akıncı ve CABBAR

MaxiHan

Üye
Tebrikler. bende binbaşı olmaya çalışıyorum
 
Tepkiler: -Akıncı ve CABBAR

CABBAR

Üye
Tebrikler Mücahit
 
Tepkiler: -Akıncı ve x-scarface

Duran.Y

Üye
Tebrikler
 
Tepkiler: -Akıncı ve CABBAR

asigsasi

Üye
tebrik ederim mücahit
 
Tepkiler: manolyam63, x-scarface, -Akıncı ve 1 kişi daha

Akıncı

Üye
Tebrikler mücahit yeğenim
teşekkürler osman dayım


- - - Eklendi - - -

Ooo güzel kardeşim tebrikler birlikte nice rütbelere
inşAllah abim sen tümgeneral olursun bende albay sağolasın abim


- - - Eklendi - - -

Tebrikler. bende binbaşı olmaya çalışıyorum
teşekkürler kasarken yakalanma


- - - Eklendi - - -

Tebrikler Mücahit
teşekkürler aykut abim


- - - Eklendi - - -

teşekkürler


- - - Eklendi - - -

tebrik ederim mücahit
teşekkürler isa abim
 
Tepkiler: x-scarface ve CABBAR

ANIL

Admin
Tebrikler kardeş
 
Tepkiler: -Akıncı ve CABBAR
Tebrik ederim Mücahit



kafam döndü!!!
 
Tepkiler: -Akıncı

.SeRDaR.

Üye
Tebrikler, nice rütbelere.