Telefon Tavsiyesi Akıllı Telefon TAVSİYESİ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

56ben

Üye
    Konu Sahibi
Akıllı Telefon TAVSİYESİ?
selam arkadaşlar

sizeden ricam belirtiğim niteliklerde telefon var mı. Nitelikler

Fiyat aralığı: 300-600 tl arası
işletim:Android
Kanera:5 mp ( bu çok önemli )
Telefon tipi: Dokunmatik

arkadaşlar 10 gündür araştırıyorum bir türlü bulamadım. yardımlarınızı bekliyorum.
 
Fiyatı 300-400 arası galiba Samsung Gio olabilir.
 

acuxx

Üye
wonder alabilirsin
 
mini2 daha iyidir yav hiç değilse güncelleme gelecek

vallahi gadasını aldığım samsungun o kadar cihazı varki bende dayımda gördüm hoş bir cihaz arkadaşa tavsiye ettim, + bir de samsung'un orta ve alt düzey cihazlarını pek bilmiyorum da ondan yani
 

badmus

Üye
Wonder al pişman olmazsın. Ace de olabilir
 
Htc desire C düşünebilirsin fiyatı 550 felan.
 

MasteLaa

Üye
Arkadaşlar Android alacaksanız düşük model almayın pişman olursunuz sürekli yazıyorum ama yine yazayım bir şey kaybetmem.Android bildiğimiz üzere sistemi yoran ve fazla ram yiyen bir sistem..Kullanılmayan ram boş ram mantığı gibi bir şey..Android Linux tabanlı ama yarım Linux..MeeGo gibi değil..Diyeceksiniz ne alaka ama direk çekirdeğe bağlanmıyor android..Bunun yerine Dalvik yani uygulamaları ve oyunları stabil çalıştıran ile çalışıyor.Bu da ancak donanımı yeterli cihazlarda mevcut oluyor..Bir örnek vereyim Qualcomm 800 mhz ile Cortex A-9 1000 mhz bir çalışmıyor..Bu sadece basit bir örnekti..Alınan 500-600 lik android lerden s2-s3 performansı beklemeyin..Bir örnek olarak Ace verebilirim..Dediğim gibi Dalvik işin içine giriyor bu telefonlar ile s2-s3 dalvik bağlantısı gibi değil..Zaten android çok sistemi yoruyor bir de üstüne optimize edilmemiş ve donanımı düşük gelince elinizdeki cihaz Bada dan farkı kalmıyor..

Ben 603 tavsiye ederim rahat etmen açısından..
 
O fiyata 603 de bisey vermiyo ama ace gio mini alanlarda bi havalar zannedersin s3
 

caglar b

Üye
aldıgın telefonun megapixel ine degil kamera teknolojisine göre karar ver. 701 de 8mp var ama 5mp lik xperia neo v karşısında adeta rezalet çekiyor bide 600tl ye android sıkıntı olabilir
 
Kamerada video cekiceksen 603 al. Bizim androkolik forumunda acein i modeline ics gelicek deniyodu bekle biraz cikarsa onu al.

- - - Eklendi - - -

aldıgın telefonun megapixel ine degil kamera teknolojisine göre karar ver. 701 de 8mp var ama 5mp lik xperia neo v karşısında adeta rezalet çekiyor bide 600tl ye android sıkıntı olabilir

Ehehe cunku onun adi neov
 

aleranol

Üye
Dostum mastelaa ya katil8yorum su an elimde not2 var 2 gb ram ama gel gorki 700mb bos ramim var. Sen birde 512 mb ramli androidi düşün. Ben sana onlar yerine nokia 603 oneririm
 

caglar b

Üye
Kamerada video cekiceksen 603 al. Bizim androkolik forumunda acein i modeline ics gelicek deniyodu bekle biraz cikarsa onu al.

- - - Eklendi - - -



Ehehe cunku onun adi neov

yok ya videoda da az ışıkta sıkıntılı oluyor alırken kamerada af,purewiev,ermor vb teknolojilerin varlıgına dikkat etmesi gerek ve nokia alacaksa telefon olarak kullanacagını bilmeli

- - - Eklendi - - -

Dostum mastelaa ya katil8yorum su an elimde not2 var 2 gb ram ama gel gorki 700mb bos ramim var. Sen birde 512 mb ramli androidi düşün. Ben sana onlar yerine nokia 603 oneririm

yakma arkadaşı
 
yok ya videoda da az ışıkta sıkıntılı oluyor alırken kamerada af,purewiev,ermor vb teknolojilerin varlıgına dikkat etmesi gerek ve nokia alacaksa telefon olarak kullanacagını bilmeli

603un foto cekimi iyi degil iste onu diyorum + flash yok
 
simdi 1.3 filan diyoz ben telefondan soguyom haci
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...