aha bugün 4 sene olmuş maxi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MagNum

Üye
    Konu Sahibi
aha bugün 4 sene olmuş maxi
profilime baktımda

Üyelik tarihi26.08.2005yazıyor.. Bugün 26 agus.2009 tam 4 sene olmuş maxiye gireli

Gereksiz ama olsun bölüm o ayrıca ilk girdiimde bebeymişim yaş 13
 
Hadi Yaa Ne Enteresan Olmuş
İnşallah Bende Burda Hep Olurum
Heyy Gidi Eski Günler Derim
 

Praetor

Emekli Yönetici
Böyle konular artık kesinlikle gereksiz kabul edilmiyor MaxiCep'te
Hani Lala Mustafa Paşa diye konu açar da içinde tralalala laa çekersen gereksizdir de gerisi konu dışı - kutlamalar - hoşgeldin beşgittin gibi bölümlere dağılmış durumda.

O nedenle konu kutlamalar bölümüne taşındı.

Çok uzun bir süre olmuş gerçekten de!.. Takdire şayan
Kutlarım!..
 

Nillowa

Üye
tebrik ediorum ya ... darısı bizlere
 

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Eski üyelerden birini görmek sevindirici. Nice yıllara
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...